6/20/2019

Summer Challenge by Blogger - czyli letnio i kreatywnie w Chełmie.

Niezawodna ekipa lubelskich blogerek pod czujnym okiem Klaudii, Marty i Karoliny spotkała się 
2 czerwca w klimatycznym lokalu Mckenzee w Chełmie. Pyszne jedzenie, fajny nastrój i przemiła obsługa sprawia, że warto odwiedzić ten lokal na mapie turystycznej gastronomii po wschodniej części Polski.

O graficzną stronę #summerchallengebyblogger zadbała Milenka - i jej Będzie pięknie 



Spotkanie rozpoczęło się od profesjonalnego pokazu Moniki Mielniczuk, niezwykle utalentowanej kobiety, która o swojej pasji jaką są paznokcie może opowiadać godzinami. Monika chętnie dzieliła się swoją wiedzą i przydatnymi wskazówkami. 


To była prawdziwa przyjemność oglądać Ją przy pracy. 



Kolejnym punktem spotkania, była licytacja. To już nasza tradycja. Zawsze chętnie otwieramy serca i portfele. Tym razem cały dochód a było to 950 zł został przekazany na rzecz Lidki Kowalik - dziewczynce, która miała trudny start w życie i potrzebuje kosztownej rehabilitacji - klik.
Dreszczyk emocji był spory ale udało mi się wylicytować całkiem nowe dla mnie naturalne kosmetyki. Maseczko - peeling 2 w 1 Babo i Piękną Trójcę O!Figa. 



Dziękujemy!


A potem wjechały na stół kwiaty. Ale serio. Dosłownie. 
Kwiaciarnia Bomm.pl.wprost zasypała nas sztucznymi kwiatami. Naszym zadaniem było pleść. Nie, no nie ploty. Wianki! O esu! ale było zabawy. Mój wianek był najlepszy. Każdy Wam to powie 8 w 1 - wianek, torebka, koszyk, parasol, zmiotka, wałek do malowania, siatka na zakupy i co tam jeszcze chcecie. Ale tymi ręcami to zrobiłam! Tymi. Trzeba przyznać, że dziewczynom wychodziły prawdziwe dzieła sztuki.

Patrzcie tylko: OTO MY SŁOWIANKI, WIANKÓW PLECIARKI :)  EwaKarolinaAgnieszka,MagdaDianaMilenaMagdalenaIrmina,EmiliaMartaIwona,Klaudia , Sylwia 



Nie obyło się bez upominków od hojnych Sponsorów



Zobaczcie sami co ze sobą przywiozłam :) 

















Czas upłynął w zastraszającym tempie. Było mnóstwo śmiechu i pozytywnej energii! Jeszcze raz dziękuję, że mogłam być tego częścią <3 

Wpadło Wam coś w oko? Ja się zakochałam w klasycznym lakierze do paznokci o kolorze piwonii :) Testy trwają :) 



12 komentarzy:

  1. Super, kreatywnie było na tym spotkaniu! Jestem z Was dumna ����

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze ze spotkanie bardzo sie udalo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie musiało być. Coś naplotłyście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się tak spotkać, a kosmetyki są miłym i ciekawym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Wam w tych wiankach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ miałyście piękne wianki na głowach...cudne:D A takie spotkania są prawdziwą kopalnią dobrej energii i inspiracji!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. upominki upominkami, ale te wianki są przepiękne ;) Cudnie wyglądałyście, zawsze chciałam wziąć udział w takich warsztatach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spotkanie! Do zobaczenia kochana na kolejnym! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne wianki zrobiłyście :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super inicjatywa. Chętnie wzięłabym udział w takim spotkaniu. Pozdrawiam wszystkie uczestniczki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger