7/30/2017

Masażer pod oczy DermoFuture Technology


Słuchajcie - odkryłam hit roku, ba ! podejrzewam, że hit dekady.
           

DermoFuture   -
Urządzenie masujące do usuwania zmarszczek pod oczami i w okolicy ust,
bo o nim mówię testuję już dłuższy czas. I muszę powiedzieć, że dzięki niemu każdy krem pod oczy pokazuje swoją lepszą stronę.


 Od producenta:
Masażer DermoFuture Technology to profesjonalne urządzenie masujące do likwidacji zmarszczek oraz wprowadzania substancji aktywnych zawartych w kremie w głębsze warstwy skóry. . Rozgrzewa skórę do 40°C, dzięki czemu każdy kosmetyk jest bardziej efektywny.
Urządzenie wykorzystuje jonizację w celu odpowiedniego przenikania kremów, jak również funkcję delikatnego masażu wibracyjnego, by wygładzić i usunąć drobne zmarszczki.

 Po włożeniu baterii (mały paluszek) i włączeniu masażera zaświeca się czerwone światełko, świadczące o gotowości użycia.


Testowałam ten aparat w komplecie z Intensywnie wygładzającym eliksirem pod oczy również marki DermoFuture Precision w fikuśnym opakowaniu a la strzykawka. Krem ten niestety nie zaskarbił sobie mojej sympatii, gdyż wysuszał moją skórę pod oczami.




Wróćmy jednak do masażera, który jest genialny.

Sposób użycia: Umieścić odpowiednią ilość kosmetyku, masować delikatnie końcówką skórę wokół oraz wzdłuż zmarszczek. Masaż urządzeniem wprowadza kosmetyk w głąb skóry i wygładza zmarszczki, zwiększa napięcie skóry. Masować aż do wchłonięcia się kosmetyku.

Od kiedy używam masażera zauważyłam znaczne spłycenie zmarszczek. Skóra jest lepiej ujędrniona, oczywiście zdaję sobie sprawę, że nie będzie skórą nastolatki ale włączony wsteczny bieg przynosi mi satysfakcję. Jest dobrze.
Jest bardzo dobrze, bo w duecie z ulubionym kremem pod oczy sprawuje się wybornie. O jakim kremie mówię - już jutro w ulubieńcach lipca!

Wiem, że idę jak burza. Może za dużo i za często ale pamiętajcie, że przez ponad trzy miesiące byłam w uśpieniu. A nie próżnowałam ;) używałam i teraz jest czas na dzielenie się wrażeniami :)

Czujecie się skuszeni? Do kupienia tutaj - klik

Mała dygresja ;)
Jak na kwotę 120 zł mogli by dorzucać baterię, bo swoją wyciągałam z pilota do telewizji ;) Z bateriami jest jak z gumkami do włosów - ile by człowiek nie kupił i tak nie ma jak potrzeba ;)  


Znacie ten masażer? A może jakieś podobne?

16 komentarzy:

  1. Mam masażer i jestem z niego zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super jest połączenie dobrego kremu z takim masażerem, efekty są podwójne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... przydałby mi się taki masażer :) Zwłaszcza, że po trzydziestce skóra pod oczami już nie ta. Co do baterii masz absolutną rację - nigdy ich nie ma, jak są potrzebne! No, ale od czego jest pilot :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, fajny. Ale czy ja bym go używała? Mam jakiegoś dziwnego ignora na wszelkie sprzęty pielegnacyjne... Trzeba coś z tym zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym wypróbowała takie cudo na sobie, fajnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bardzo podobny, innej firmy, oczywiście zapominam go stosować :(
    Muszę go ustawić na środku półki kosmetycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam o istnieniu tego typu gadżetu pielęgnacyjnego :) Ze mną niestety jest tak, że takie zabawki lubię sprawdzać, ale niestety z regularnością bywa już różnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam o nim już tyle razy i za każdym razem mam ochotę kupić. Zastanawiam się, czy bym faktycznie go używała, czy spróbowała raz, drugi i by później tylko leżał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam masażer pulsacyjny do twarzy tej marki, uwielbiam go. Długo myślałam nad zakupem właśnie tego masażera pod oczy i kupiłam, ale innej firmy. Czy mam teraz żałować?

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj przydał by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. z chęcią bym go użyła skoro widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze takiego cudaka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. czytałam różne opinie na jego temat i sama już nie wiem, czy się skusić czy nie :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Weszłam na stronę i szczerze mówiąc myślałam że będzie to droższy gadżet. Być może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię ten masażer, ale ostatnio coś rozleniwiłam się. Muszę się skarcić i przywołać do porządku ;)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger