7/30/2017

Dieta pudełkowa

Dieta pudełkowa - niezmiernie bawi mnie ta nazwa - no bo hasło dieta od zawsze kojarzy mi się z toną wyrzeczeń. Oddzielnego gotowania, uważania na składniki, przemyślanych zakupów z ołówkiem w ręku. Szczerze mówiąc to ja jestem od "diecie" od zawsze. Zwykle wytrzymuję około tygodnia. Później po prostu mi się nie chce. Łatwo się zniechęcam bo po pierwsze efektów nie widać, po drugie nie mam czasu na wymyślanie codziennie czegoś nowego.

Okazuje się, że jest alternatywa - żeby być na diecie i jeść pysznie codziennie co innego :)




W ostatnim czasie modna stała się  dieta pudełkowa. To nic innego jak jedzenie, dostarczane bezpośrednio do nas, z uwzględnieniem wszystkich naszych preferencji.

Na stronie https://cateromarket.pl/ można wybierać rodzaj jedzenia (na przykład wegańskie, bezglutenowe, dla sportowców, odchudzające, dla alergików), kaloryczność, określić ilość posiłków oraz czas trwania. Oferty są zróżnicowane w zależności od miasta, w którym zamawiacie.
To jest teraz takie proste.
Powiem Wam, że dokładnie prześledziłam jakość posiłków w takiej diecie. I to nie jest tak jak można sobie pomyśleć - wiecie marchewka i jabłko, jajko itp. Różnorodność po prostu zachwyca.
Jedynym ograniczeniem może być cena. Jednak warto zwrócić uwagę na oszczędność czasu przy zakupach, gotowaniu i przyrządzaniu posiłków (ja akurat tego nigdy nie lubiłam) i oszacować koszty. 
Mamy gwarancję menu opracowanego przez dietetyka, potrawy zbilansowane pod względem składników odżywczych oraz wartość energetyczną uwzględniające nasze potrzeby.
Codziennie smacznie, kolorowo z dostawą pod nos - czy to nie brzmi jak bajka?

Macie jakieś doświadczenie z tego typu cateringiem?

11 komentarzy:

  1. Mam znajomych w pracy którzy zdecydowali się na taką dietę i udało im się znacznie schudnąć dzięki temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Regularność i różnorodność to zawsze musi przynieść pożądane efekty.

      Usuń
  2. Ja w tym temacie jestem zielona ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest wiele firm tego typu i z trgo

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie super sprawa. Biorąc pod uwagę koszt zakupu produktów, czas na zakupy, paliwo, czas na gotowanie i inne media to się naprawę super opłaca :) jak by u nas na wsi to było to bym brała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałem taką dietę i ... to był dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa choć przyznam, że nie potrafiłabym się trzymać cateringu. Wolę sama sobie gotować lub po prostu zamawiać to, na co w danej chwili mam ochotę.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda apetycznie, ale mam takie jedzeniowe dziwactwa, że pewnie bym długo nie wytrzymała na tej diecie ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesująca opcja, myslę, że jak najbardziej warto to sprawdzić :) Szkoda tylko, że w Lublinie nie ma opcji wegańskiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie korzystałam nigdy z takiej diety, ale ciekawi mnie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Very interesting option, I think that it is worth to check it out :) only damage that in lublin there is no vegan option.
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger