9/08/2017

Migawki lata

Właśnie dzisiaj, kiedy słońce w Lublinie pięknie grzało, uświadomiłam sobie, że jest koniec wakacji.
W tym roku nie wydarzyło się nic spektakularnego, ale mimo to lato mogę zaliczyć do udanych.
Zapach minionego lata to bez dwóch zdań :
Aqua Allegoria Mandarine & Basilic Guerlain  - piękny, wytrawny zapach, który orzeźwiał nawet najbardziej tropikalne dni.


Udało mi się choć przez chwilę zobaczyć morze - Gdynia, ma coś w sobie ...




Lublin prezentował się pięknie - lato było pełne festiwali, kolorów, smaków. Było pięknie!



Spacery z psem zawsze przynoszą mi wiele radości. Nie tylko mnie ;)



***
Jeśli mowa o spędzaniu czasu wolnego -gdybyście poszukiwali zorganizowanego wypoczynku dla dzieci i młodzieży - oferta Biura Turystyki Jaworzyna Tour jaworzyna.com.pl jest warta zainteresowania.


A jak Wasze lato minęło ? Jak będziecie go wspominać ?

16 komentarzy:

  1. U mnie zdecydowanie królowała Pera Granita ;), muszę się kiedyś do Lublina wybrać. Mam tak niedaleko, a jeszcze nigdy nie byłam :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. wśród zapachów Aqua Allegoria jest bardzo duży wybór, muszę kiedyś jakiś zapach sobie kupić, moim letnim jest davidoff cool water

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie ta wersja allegorii niefajnie się rozwija. Ostatnio zakochałam się w voyage hermesa i zastanawiam się, czy brać - z jednej strony przepadłam kompletnie i jestem totalnie nim zachwycona! A z drugiej jest tak wyraźnie męski, że mam małe wątpliwości.... ale w sumie co mnie obchodzi co inni pomyślą????
    Bella jest niesamowita :* :* Jest w niej coś takiego, nie potrafię tego opisać, ale nawet na zdjęciach widać, że to wyjątkowa osobowość. Jakaś taka mądrość życiowa z niej bije.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miasto i masz psa co Cię wyprowadzi na spacer. Moje koteły najchętniej by mnie na drzewo wciągnęły albo w krzaki ;))) Będę płakać za latem, chlip ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że lato już się kończy, nie jestem fanką zimnych deszczowych dni :( Ale też na chwilę wpadłam nad polskie morze - szkoda że krótko, ale i tak wystarczyło, żeby złapać trochę opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aqa Allegoria ma świeży zapach kocham całą tę serię

    OdpowiedzUsuń
  7. Lublin jaki piękny! Szkoda, że lato się już kończy :/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie lato to była głównie praca, odsypianie i rzadkie spacery. Dopiero w sierpniu zyskałam trochę czasu, jednak straciłam energię :( mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post and photos really liked, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci tego zapachu, miałam coś letniego kupić w Polsce i jakoś tak nie wyszło. Teraz będę musiała poszukiwać zapachu na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna " migawka " kochana, uwielbiam twoje zdjęcia, ale o tym już pisałam na insta :) Aqua Allegorię chętnie powącham, czuję że trafi w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz cudnego zwierzaka! Jak się wabi ta wesoła mordka?

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię Gdynię i miło mi, że tu mieszkam :) Co prawda planuję przeprowadzkę, ale niedaleko :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger