7/26/2017

Slow Aging według Vichy

Jak zatrzymać młodość? To pytanie spędza sen z powiek wszystkim, których boleśnie dotyka CZAS.
Innowacyjne formuły, skuteczne łączenie dobrodziejstwa natury z chemiczną oprawą to niełatwe zadanie, przed którym stoją współczesne laboratoria.
Nikt nie chce się starzeć. Wróć! Nikt nie chce się starzeć brzydko ;)
Oczywistym jest, że na wygląd pracujemy przez całe swoje życie. Nasza dieta, przyzwyczajenia i czynniki zewnętrzne takie jak stres, promieniowanie UVA i UVB, stan zdrowia i przyjmowane leki, używki czy zanieczyszczenie powietrza mają duży wpływ na jakość naszej skóry. Bagaż w postaci ładunku genetyki może nam, w zależności pomagać lub szkodzić. Wierzę jednak, że prawidłowa pielęgnacja, wypracowanie odpowiednich nawyków pozwoli na opóźnienie nieuniknionego.
Idea gamy Slow Age Vichy opiera się na spowolnieniu oznak starzenia się skóry, zachowaniu młodzieńczego wyglądu oraz ochronie skóry przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.


Krem pod oczy przeciwko oznakom starzenia Vichy Slow Age to kompozycja takich czynników aktywnych jak wyciąg z korzenia Bajkaliny (rośliny znanej od dawna w chińskiej medycynie), która ma potwierdzone klinicznie właściwości antyoksydacyjne. Jej zadaniem jest neutralizowanie procesów zapalnych i ochrona przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, takimi jak promieniowanie UV i zanieczyszczenie powietrza. Bifidus, czyli znana pochodna probiotyku wzmacnia barierę ochroną skóry i zmniejsza jej wrażliwość. Woda termalna z Vichy bogata w minerały wzmacnia, regeneruje i przywraca odpowiednie pH skóry. Krem jest wzbogacony filtrem w celu kompleksowej ochrony przeciw promieniom UVA i UVB.


Wygodna, plastikowa tubka zawiera 15 ml kosmetyku. Charakterystyczny design Vichy jest przyjemny dla oka. Aplikacja nie sprawia żadnych trudności.
Krem ma jasnobeżową kremową postać o średnio gęstej konsystencji. Bardzo dobrze aplikuje się na skórę szybko się wchłaniając. Stosowany pod makijaż nie roluję się. Delikatny, lekko orzeźwiający zapach jest uprzyjemnieniem codziennej aplikacji.
Jako jedno z pierwszych oznak stosowania kremu zauważyłam widoczne zmniejszenie się opuchlizny pod oczami i zniwelowanie cieni pod oczami. Przyznam Wam, że mam trudności w utrzymaniu prawidłowego nawodnienia (stanowczo za mało piję) i to odbija się właśnie między innymi w stanie mojej skóry, zwłaszcza w okolicach pod oczami.
Tak więc krem przyczynia się do poprawy jej wyglądu. Skóra pod oczami jest ładnie nawilżona, wygładzona, tym samym zredukowane są oznaki jej zmęczenia.
Krem w żaden sposób nie podrażnił moich oczu, nie powodował efektu mgły. Idealnie nadaje się na dzień, zapewnia delikatne rozświetlenie. Zauważyłam, że kiedy go używam, potrzebuję zdecydowanie mniej korektora.


Zachęcona efektem, mam ochotę na wypróbowanie innych produktów tej serii?
A Wy znacie Slow Age Vichy?
Jakie macie sposoby na opóźnienie oznak starzenia?

25 komentarzy:

  1. Mialam probke slov age i bylam zadowolona, ale caly czas nie kupilam calego opakowania. Poki co mam co uzywac i testowac to widac u mnie na blogu :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria ciekawiła mnie od dawna. Siłą rzeczy najbardziej zależy mi na kremach pod oczy, stąd wybór :)

      Usuń
  2. Przyznam, że dopiero niedawno odkryłam tę linię, właśnie dzięki próbkom ;) Ale mam ochotę na więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam go jeszcze, ale jak polecasz to wypróbuję :) Miałam tylko próbki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria w ogóle jest szalenie pociągająca moim zdaniem :) Z wiadomych przyczyn :D

      Usuń
  4. Nie znam tego kremu, w ogóle gdzieś ta linia mi umknęła... akurat poszukuję czegoś pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się zapoznać bliżej. Ja mam ochotę jeszcze na serum. Dodatkowo jest takie śliczniutkie. Bardzo mi się podoba design opakowania :)

      Usuń
  5. Mam z tej serii krem do cery suchej i jestem w nim szczerze zakochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO to dobrze wiedzieć. Poproszę o próbki następnym razem. Mnie intryguje jeszcze serum tej serii mocno :)

      Usuń
  6. nie miałam. kiedyś wpadł mi w ręce ich krem pod oczy z innej serii (chyba Idealia) i zrobił mi pod oczami pustynię. dlatego trzymam się od kremów pod oczy marki z daleka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to słabo. Ja z kolei źle wspominam Normaderm - właśnie też wysuszył mnie na wiór. Wiadomo, jak w każdym przypadku coś się lepiej a coś gorzej u nas sprawdza.

      Usuń
  7. Ja dostałam próbkę kremu z tej serii Vichy, ale nie sądzę, żeby przebiła w działaniu moje ukochane Swanicoco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam zupełnie tej marki Swanicoo ale będę mieć na uwadze, dzięki Kociamberku :)

      Usuń
  8. Miałam próbki, ale nie skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie, gdyż według mnie kosmetyki Vichy w ostatnich latach stają się coraz gorsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że masz złe doświadczenie. Ja mam kilka swoich bestsellerów a kilka bubli, które się u mnie nie sprawdziły. np. Krem z filtrem dla cery mieszanej tylko z Vichy, innym niestety nie ufam.

      Usuń
  9. Fajny ;) Ja mam kremik tej serii u siebie i pewnie za jakiś czas coś o nim naskrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie będę wyglądać Twojej recenzji :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię, jest bardzo obiecująca :)

      Usuń
  11. mam ich serum do twarzy i jestem bardzo zadowolona, a zachęcona Twoją opinią rozejrzę się za tym kremikiem, bo pod oczami mam wieczne sińce ze zmęczenia i niewyspania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z kolei serum niepokojąco mocno intryguje. Pewnie po niego sięgnę prędzej czy później :)

      Usuń
  12. Póki co mam jeden produkt z tej serii, a o kremie pod oczy chyba jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. I did not have. I used to fall into their hands cream under the eyes of another series (probably idealy) and made me under the eyes of the desert. That's why I stick with the creams under the eyes of the brand from afar

    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger