7/20/2017

Ahoj See Bloggers!

Hej..
Właśnie zakończyłam pakowanie na See Bloggers.. To już piąta edycja największego Festiwalu dla Blogerów. Mimo, iż prowadzę blog długo, to nigdy dotąd nie zdecydowałam się na udział. Teraz się odważyłam. Liczę na mnóstwo pozytywnych wrażeń, inspiracji, spotkań.


 Nie byłabym sobą gdybym nie miała obaw i lęków.. Wiecie, Esek w tłumie ginie bezpowrotnie. Jestem klasycznym obserwatorem. Sama nie podejdę, no już tak mam. Stanę w kącie i będę oglądać ten czarujący tłum. Stanie z boku też ma swoje plusy. Nie sądzicie?
Nie wszyscy muszą grać pierwsze skrzypce, bo melodia była by nie do zniesienia.
W każdym razie cieszę się na przygodę. Cały dzień była taka delikatna nerwowa atmosfera. Fryzjer, drobne zakupy, pakowanie.
Właśnie! Pakownie!! Zmora - ale już od lat wypracowałam sobie pewną taktykę. Nieee nie robię list i nie skreślam kolejnej pary majtek.
Po prostu walizka jest otwarta dwa dni przed podróżą i wrzucam wszystko co mi się przypomni.
W gruncie rzeczy i tak najważniejsze są a) majtki b) szczoteczka do zębów c) dokumenty d) kasa. Tak naprawdę w razie skradzenia bagażu liczą się pieniądze i dokumenty. Reszta...wiadomo ;)




***
Z tak zwanych ciekawostek z życia wziętych...
Życie w biurze - wiecie ile potrzeba pracowników żeby zrobić ksero na cito! Odpowiedź - tyle ile akurat jest obecnych. Kiedy siada xero - to istne pandemonium. Kto kiedykolwiek pracował w korpo czy tam innym instytucji to wie, że tylko dobra i kawa mogą uratować życie..
ksero-contakt.pl to specjalistyczny serwis obsługujący w pełnym zakresie urządzenia takie jak drukarki, kopiarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne i telefaksy w biurach, jak również utylizację sprzętu.

Ufff

Ale teraz chillout, mam busik o 22.50 - a rano będę w Gdyni.



Ahoj przygodo!
Trzymajcie za mnie kciuki, żebym się nie spaliła ze wstydu.

Kto się wybiera na SB?

12 komentarzy:

  1. Baw się dobrze! Ja w tym roku wybrałam góry, ale gdybym nie zarezerwowała wcześniej terminu, to też bym tam tak stała z boku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego weekendu zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze się bawcie :) W tym roku nawet z boku nie mogę postać, ale może tak miało być ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chcial sobie gdzieś pojechać i uciec na chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baw się dobrze! Ja ruszam z rodziną za tydzień nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego! Przegapiłam termin zapisów :( Liczę na relację i mam nadzieję do zobaczenia na kolejnej edycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę tylko dobrych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger