6/04/2017

Zapach na lato

Perfumy. Temat rzeka...
Czym pachniesz latem? Jakie perfumy wybierasz na letnie, gorące dni i wieczory? Preferujesz odświeżenie czy podkreślenie swojej kobiecości/męskości?
Jak już wielokrotnie podkreślałam, należę do grupy osób które zdecydowanie dzielą zapachy na zimowe i letnie.
Całkiem do niedawna uwielbiałam słodkie ulepki takie jak na przykład  Escada, Absolutely Me.
Teraz wolę zdecydowanie bardziej rześkie nuty ale nie pozbawione słodyczy i tego "czegoś".
W ten temat  idealnie wpisuje się:

Guerlain Aqua Allegoria Mandarine Basilic


Nuty zapachowe:
Nuta głowy: zielona herbata, bluszcz, klementynka, czerwona pomarańcza, kwiat pomarańczy
Nuta serca: mandarynka, bazylia, piwonia, rumianek
Nuta bazy: ambra, drzewo sandałowe




Są to perfumy, które powszechnie wzbudzają zainteresowanie. Wielokrotnie jestem pytana czym pachnę? Ba, dwie koleżanki też zdecydowały się na ich zapach. Także, potrafią rozkochać. To pewne.
Cytrusowy, świeży aromat w potężnej dawce orzeźwiającej wody. Z lekką domieszką ziołowej bazylii oraz zielonej herbaty.



To zapach, który idealnie zgrywa się z rozgrzanym od słońca ciałem, dając upragnione orzeźwienie.
Jest jak prysznic w gorący dzień albo letni napój, który pobudza do działania.


Większość znanych mi typowo letnich zapachów (np. DG, Dawidoff. Lacoste Lauren) mają taki sportowy charakter.
Tutaj jest inaczej. Jest kobieco, elegancko. Przecież dama też może się oblać sokiem z mandarynki.



Jeśli chodzi o trwałość, to nie jest niestety spektakularna. Przeciętnie do 4 godzin (ale ta ostatnia godzina to raczej mandarynkowe wspomnienie). Nie przeszkadza mi to, codzienna poranna mgiełka przynosi mi bowiem tyle radości, tyle pozytywnych emocji i uśmiechu, że przymykam oko. W końcu to lato! Myć się trzeba :P

Znacie? Lubicie? Kochacie? Szanujecie?  Czy może zupełnie odwrotnie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger