6/06/2017

Sephora - olejek żel do demakijażu ust.

Jak usunąć matowe szminki - łatwo i skutecznie. Oczywiście sposobów jest kilka. Zwolenniczki naturalnych metod krążą zapewne w okolicach różnych olejków (sama polecam kokosowy). Niemniej dzisiaj chciałabym polecić preparat działający na tip - top. Przyznam się, że znalazłam go zupełnym przypadkiem w swojej szufladzie bez dna. Potem mi się przypomniało, że kupiłam go przyjaciółce i zapomniałam włożyć do paczki. I tak leżał i leżał, do czasu. Przy okazji zdjęć do innego posta, okazało się, że genialnie zmywa nawet trudno zmywalne, matowe szminki.

Sephora, Ultimate Oil - In - Gel Lipstick Remower - to dzisiejszy bohater.


Absolutnie niepozorna plastikowa tubka występowała w pudełkowej szacie - ale zabijcie mnie - nie wiem co się z nim stało. Zapewne wyemigrowało wraz ze składem tego cudaka. Że tak powiem...Pardon ;)



Odrobinka tego żelu działa po prostu błyskawicznie.


Spójrzcie tylko - na ręce matowe Golden Rose i Bourjouis - i tylko pierwszy kontakt. Jak dla mnie - BOMBA!
Zmywa w zasadzie natychmiastowo, bez żadnego pocierania, męczenia itp. W smaku nie jest gorzki. Nie pachnie. Nie wysusza ust.
Powiem tak, dla mnie to must have i cieszę się bardzo, że go odkryłam. Znacznie ułatwił mi demakijaż a także poprawki jak mi się nie udało wyrysować idealny kształt nieidealnych ust. Wiadomo, że nie używam codziennie (to jednak dodatkowa chemia, ale na specjalne okazje jest GENIALNY).




Szukałam go na stronie Sephory ale nie mogłam znaleźć - nie wiem, czy to produkt LE, czy sezonowy, czy co? Macie może wiedzę na ten temat? Z tego co pamiętam, znalazłam go koło kasy i kosztował coś około 35 zł ..Używałyście go kiedyś? Jakie macie patenty na szybki demakijaż mocno kryjących, matowych pomadek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger