6/19/2017

Nowości

Nowości każdy lubi bo są to now - ości! :)

Zapraszam na krótki przegląd tego, co zagościło w mojej pielęgnacji w ostatnim czasie.

Mam głęboki niedosyt azjatyckiej pielęgnacji. W związku z tym zapragnęłam wypróbować nową dla mnie markę Benton - klik
Skusiłam się na:
Krem pod oczy oparty na filtracie ryżowym,
Tonik na bazie filtratu ze ślimaka i zielonej herbaty
Aloesowy żel z dodatkiem propolisu.


Z Sensilis testuję intensywny aktywator rozświetlający i energizujący zabieg na noc Skin Delight.



Agata smaruje przywiozła mi z Nowego Jorku upragniony tusz do rzęs -
Tarte lights, camera 4-in-1

 
Niemożliwe! skończyły mi się zapasy płynów micelarnych!!! Kupiłam zatem zachwalane Evree, zobaczymy czy faktycznie jest taki fajny.


Echa Meet Beauty nie milkną. Wszyscy zostali obdarowani dodatkowymi prezentami od:

Nivelazione - zestaw do pielęgnacji stóp - bardzo się przyda zwłaszcza teraz.
Eveline  - mówcie co chcecie ale zapach tego balsamu jest fenomenalny ;)


Naturalne kosmetyki Cosnature

Odżywczy krem do rąk z mojej ulubionej, lawendowej serii Biolaven
Szampon do włosów suchych i normalnych oraz normalizująca maseczka do twarzy dla cery tłustej i mieszanej Vianek

Czy coś Was szczególnie zainteresowało?
Czego jesteście najbardziej ciekawi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger