5/31/2017

Witaminy AHA - czyli H i A


Walcząc z nieuchronnym upływem czasu, który boleśnie kąsa (szczególnie czoło i okolice oczu)
od miesiąca marca testuję naprzemiennie dwie kuracje DermoFuture Precision.
Chociaż jedną w zasadzie już zakończyłam. Mowa o: kuracji odmładzającej z biotyną oraz kuracji rewitalizującej z witaminą A.


 Dobijając do dna buteleczki z kuracją odmładzającej z biotyną zdziwiłam się jak ptak nielot - w sensie, że to już. Zwykle używanie każdego serum dłuży mi się w nieskończoność.


Kuracja odmładzająca z biotyną w formie kosmetyku zewnętrznego jest zupełną nowością na polskim rynku. Zwykle wchłanialiśmy ją w suplementach. Dla przypomnienia, biotyna, czyli witamina B 7 lub witamina H od dawien dawna jest potocznie nazywana "witaminą piękna" z uwagi na jej dobroczynny wpływ na stan skóry, włosów oraz paznokci. Związane jest to z szeroko rozumianą gospodarką matabolizmu, ale nie będę udawać Wam i przed sobą, że się na tym znam i nie skopiuje czegoś mądrego z gogle - więcej tutaj - klik .



Szklana, 20 ml buteleczka z pipetką zawiera płyn o konsystencji mleczka. Przyjemnie pachnie, ale zabijcie mnie nie powiem nic więcej. Ani owocowo, ani kwiatowo ani aptecznie. Jakoś tak - przyjemnie :)
Stosowałam ją codziennie na noc. Kosmetyk dobrze się wchłaniał. Skóra odczuwalnie była lepiej napięta. Czasem używałam krem a częściej używałam jej solo. Powiem tak, efekt mnie pozytywnie zaskoczył. Największą moją zmorą (możecie się teraz śmiać, poczekamy za kilka / kilkanaście lat, jak będziecie dobijać czwórki) jest lwia zmarcha i okolice pod oczami. Śmiało mogę powiedzieć, że ta skądinąd mimiczna zmarszczą od marszczenia i przybierania srogiego wyrazu twarzy uległa znacznemu spłyceniu. Naprawdę widać to gołym okiem. Okolice oczu nadal wymagają intensywnego odżywienia ale widząc efekty z pewnością sięgnę jeszcze po tą kurację.


Kończąc kurację z biotyną - zafundowałam sobie dawkę witaminy A...


Witamina A to  z kolei witamina młodości - kuracja rewitalizująca DermoFuture Precision klik, również została opracowana z myślą o minimalizowaniu skutków starzenia się skóry


Mam nadzieję na równie dobre efekty, tym bardziej, że retinol jest znanym czynnikiem w walce z przebarwieniami i fotostarzeniem się skóry.



Stosowałyście najnowsze kurację DermoFuture Precision? Jakie są Wasze wrażenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger