5/18/2017

Tajemnica kąpieli z Kneipp

Już niedługo wyjątkowa dla blogerów urodowych konferencja - Meet Beauty Conference ...to na pewno będzie intensywny pod względem emocji czas...dlatego czas na kąpiel..
Kąpielowe umilacze to obok peelingów moje najbardziej ulubione kosmetyki.. Tak, tak, wiem, ze się powtarzam :) niemniej taka jest prawda. Każdy ma jakiegoś bzika, każdy jakieś hobby ma ...
O tym, że Kneipp ma swojej ofercie prawdziwe cuda pisałam już niejednokrotnie. Tym razem przyjrzyjmy się bliżej olejkom do kąpieli.



Zestaw który dostałam zawierał
- Antystresowy olejek do kąpieli z naturalnym olejkiem eterycznym z mandarynki i pomarańczy, który ma zadanie przywrócić harmonię i równowagę po zwiększonym wysiłku fizycznym i stresującym dniu.
- Olejek do kąpieli z kwiatem migdałowca dla suchej i wrażliwej skóry, który wspomaga utrzymanie naturalnego płaszcza lipidowego skóry oraz pozostawia ją miękką i elastyczną.
- Olejek do kąpieli Tiefen Entspannung - pozwala na głęboki, holistyczny relaks.
- Olejek do kąpieli Tajemnica piękna - to znana już mi kombinacja 4 olejków (arganowego, marula, rącznika, oliwy z oliwek), która doskonale poprawia elastyczność skóry i czyni ją gładką i aksamitną.



Jeśli chodzi o zapach najbardziej przypadł mi do gustu antystresowy olejek, którego pomarańczowy zapach faktycznie koi zmysły i wprowadza w radośniejszy nastrój. Zresztą, chciałabym mieć perfumy o takim zapachu jak ten niebieski (denerwuje mnie tylko, że intensywny granat barwi odrobinę skórę).
Natomiast, jeśli chodzi o walory pielęgnacyjne to polecam Tajemnicę piękna - skóra po nawet dłużej niż zalecana (ok. 15/20 minut) jest pięknie nawilżona, bardziej elastyczna i gładka jak aksamit.


Jakie umilacze do kąpieli skradły Waszą uwagę ostatnio? Znacie ofertę Kneipp - jeśli nie - to możecie ją sprawdzić tutaj - klik. Żałuję jedynie, że stacjonarnie nie widzę tego wszystkiego co w bogatej ofercie sklepu internetowego. Może to się jednak zmieni, bo zdecydowanie chcę więcej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger