5/23/2017

Krem pod oczy - Synchroline

Anty aging, krem pod oczy to moja mantra ostatnimi czasy. Jak może wiecie, albo się domyślacie 77 to nie przypadek, to mój rok urodzenia...czyli w tym roku dopada mnie czwórka z przodu i to mnie, szczerze mówiąc trochę stresuje. Co prawda każdy mi mówi, że nie wyglądam itp. ale widzę już, naprawdę widzę bezlitosny upływ czasu -ZWŁASZCZA w okolicach oczu. Natura okazuje się za delikatna, potrzebuję silnej dawki chemii, która ujędrniłaby wiotczejącą skórę.
W poszukiwaniach kremu idealnego miałam okazję testować Synchroline Terproline Contour eyes&lips


Głównym zadaniem kremu jest poprawa wyglądu skóry wokół oczu i ust poprzez działanie wygładzające i uelastyczniające. Przeciwdziałanie powstawaniu zmarszczek, spłycenie już istniejących, efekt liftingu górnej powieki, likwidacja cieni pod oczami. Poprawa kondycji skóry przed i po zabiegach medycyny estetycznej.
Składniki aktywne: heterozydy kwasu azjatykowego i madekasowego, linolan proliny, glikopeptydy fibronektyny, kwas hialuronowy, izomerat sacharydowy, proteiny soi, MSM, ceramidy, cholesterol.


 Wygodna, higieniczna tubka zawiera 15 ml kremu, który ma postać kremo-żelu. Swoim wyglądem przypomina serum.



Krem wchłania się bardzo szybko, nadaje się pod makijaż. Jest lekki, nie klei się, nie pachnie, gdyż nie jest perfumowany. Jeśli chodzi o działanie to mogę z całą odpowiedzialnością stwierdzić, że ładnie nawilża, delikatnie ujędrnia i napina skórę. Po nieprzespanej nocy zmniejsza opuchliznę. Powiem tak jak na moje potrzeby to idealny krem pod oczy na dzień. Na noc szukam wciąż bardziej  treściwej i odżywczej formuły. Może to moje błędne wyobrażenie, nie wiem. Niemniej,
w nocy odczuwam potrzebę tłustego kremu, tak dla bezpieczeństwa, dla wewnętrznego przekonania, że robię wszystko, aby chociaż trochę przystopować TEN CZAS.
Aha, szczęśliwie wokół ust nic się nie dzieje ;)



Jakie kremy pod oczy używacie? Macie swoich ulubieńców?
Znacie kosmetyki Synchroline?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger