5/14/2017

Brush Factory - Econtour

Hmm, muszę przyznać, że moja świadomość makijażowo - pędzlowa wzrosła od jakiegoś czasu, na tyle, że codziennie (sic!) używam korektora, bronzera i rozświetlacza. Osobiście uważam to za milowy krok w moim makijażu, bo do niedawna nawet nie miałam pojęcia o tych kosmetykach. Jak wiadomo, w miarę jedzenia apetyt rośnie i okazuje się, że palce nie potrafią wszystkiego (jakkolwiek by to zabrzmiało : D) Coraz śmielej sięgam więc po różnego rodzaju gadżety, oswajam pędzle i pędzelki.

Dzisiaj chciałam przedstawić dwa pędzle z bogatej oferty polskiej marki ECOntour Brush Factory (na pochwałę zasługuje fakt, że pędzle są faktycznie wykonywane w Polsce a nie w Chinach).




Oba pędzle należą do kategorii - Premium ergonomic - i faktycznie, już na pierwszy rzut okiem wyróżniają się kształtem.

Round 6 Oval Blush Brush - to innowacyjny pędzel do konturowania i nakładania różu. Wykonany jest z wysokiej jakości włosa syntetycznego. Ergonomiczny kształt pozwala na wygodne
i ekonomiczne nakładanie róży, pudrów rozświetlających i korektorujących oraz bronzujących.

Slim 3 Linerar Eye Shadow Brush - jest przeznaczony do nakładania cieni, szczęśliwie również jest wykonany z włosa syntentycznego i podobnie wyróżnia go specyficzny kształt.


Jak widać, oba pędzle posiadają odpowiednio wyprofilowaną rączkę, która pozwala na sprawną aplikacje. Dziwić może (mnie zdziwił bardzo) rozmiar główek. O ile rozumiem wielkość pędzla do bronzera czy rozświetlacza to w przypadku pędzelka do oczu (zwłaszcza przy opadającej powiece) jego wymiar wydaje mi się być niedorzeczny. Inną alternatywą jest to, że nie potrafię się nim obsłużyć. Ale, ale...okazało się, że fajnie sprawdza się w przypadku pędzelka do brwi, gdy mam dłuższą chwilę na poświęcenie tej sferze więcej czasu niż zwyczajowe pół minuty ;).
Najlepiej wychodziła mi aplikacja za pomocą 6 bronzera i rozświetlacza. Wciąż mam trudności z odpowiednim używaniem różu ale to wynika wyłącznie z moich niedostatków, hmm, powiedzmy manipulacyjnych. Ciągle w głowie pokutuje wizja babki wstańki z różowymi okrągłymi policzkami i nie potrafię się przełamać, wciąż boję się, że będę wyglądać po prostu śmiesznie. No ale pracuję nad tym. Skoro przełamałam się do rozświetlacza czy bronzera, które kiedyś wydawały mi się kosmicznymi kosmetykami dla kosmitek, to nadzieja jest.



Oba pędzle są wykonane z miękkiego włosia, które się nie odkształca, nie sypie. Rączki leżą sprawnie i to od naszych umiejętności zależy co wyjdzie ;)


Co sądzicie o kształcie tych pędzli. Znacie ofertę ECOntour - jest dostępna w Hebe.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger