2/27/2017

Kokosowy duet Organix

Pod ostatnim postem odezwało się kilku kokosoholików - chwała Wam, że dzielicie ten kokosi los ze mną. W ramach uśmiechu i wywołania nieodpartej pokusy na kokosowe ciasteczko, tort, lody - wszystko razem? przed nami ten oto zestaw:
 
Organix Coconut Water Szampon nawilżający z wodą kokosową
 

To lekki szampon, który nadaje się nawet do codziennego używania. Nie obciąża włosów. Niestety w moim przypadku powoduje też puszystość pierwszego stopnia. Na plus, jest naprawdę delikatny. Nie podrażnia nawet wrażliwego, dotkniętego łzs skalpem.


Skład:



Organix, Nourishing Coconut Milk Conditioner (Odżywka do włosów z mleczkiem kokosowym)


Gęsta odżywka przepięknie pachnąca kokosem funduje nam wyjątkowo aromatyczne chwile. Oprócz tego niestety ..niewiele więcej. Opis producenta opisuje góry i doliny i oceany i morza i jednorożce jedzące tęczową watę cukrową. Cóż... ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że dzięki tej odżywce włosy lepiej się rozczesują. Nie zaobserwowałam ani nawilżenia ani tym bardziej odżywienia. Być może jest to kwestia moich włosów. Niestety niekoniecznie dogadują się z tak kochanym przeze mnie olejem kokosowym. Żałuję, bo zapach jest przepiękny.
Jeszcze rzut oka na skład odżywki:


Znacie Organix?
 



Szczerze mówiąc uważam, że wiele osób (takich jak ja) skusi się na te kosmetyki pod wpływem ładnego designu, obietnicy naturalnych składników i peanów producenta i recenzji na blogach.
Ja Wam radzę, weźcie mniejsze opakowania na spróbowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger