1/09/2017

Uwaga! to mnie ...kłuje...

Z cyklu - przemyślenia.

Moja blogowa kumpela popełniła dzisiaj ważny dla Niej wpis - klik Mocno Jej kibicuję i może nawet się czegoś nauczę. 

Niemniej...


Skłoniło mnie to do pewnej refleksji. ...dobra, kłamię...już od dawien dawna duszę się słowem minimalizm. 







Pełno go...pełno!! go w najbardziej limitowanych limitkach z Natury, super oryginalnych boxach, z których wysypują się wyjątkowo ekskluzywne pasty do zębów.
Minimalizm ma kolor bieli...i jeszcze może pudrowego różu. Koniecznie z hasztagiem #minimalnie.
Nie wiem, czy kogoś tak irytuje to słowo tak jak mnie. Stąd wybaczcie dzisiejszy słowotok.

Drażni mnie to nadużywanie ważnego skądinąd  założenia...o potrzebie przestrzeni...po prostu..na własnych warunkach.

Nikt mi nie wmówi, że minimalizm ogranicza się wypieprzenia pół szafy i zapchaniu jej szaro - białymi ciuchami, bo ktoś tak powiedział, że właśnie to jest minimalnie!

Nikt mi nie wmówi, że minimalizm to AKURAT właśnie ta - najnowsza, limitowana edycja kosmetyków, które rozsyła PR znanej firmy.

Czytałam te bzdurne książki typu Sztuka minimalizmu Dominique Loreau... i inne poradniki jak żyć.. Wzbudziły niebywałą wręcz frustrację - bo nie! nie wyrzucę swoich książęk, starych biletów na koncerty i wszystko to co w jakiś sposób mnie określa. A że stare, a że niemodne.. Lotto mi to.

Jestem chaosem.

W sterylnej czystości czuję się źle. Na podłodze u mnie w domu nie zjesz. Są psie kłaki. Na biurku są nieprzydatne i przypadkowe rzeczy. W nocy o północy wiem gdzie co jest.
Niemniej też dopadają mnie myśli o tym, że coś mnie przytłacza..zwłaszcza kosmetyki. Jak najbardziej rozumiem potrzebę oczyszczenia. będę szczerze kibicować ale nie w sytuacji kiedy opisujesz swoje "zmagania" w poście sponsorowanym, najeżonym linkami afiliacyjnymi.

Wtedy robi mi się niedobrze, że wszystko jest na sprzedaż. Dosłownie wszystko. Nawet wartości.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger