1/28/2017

Profesjonalny zabieg odmładzająco - regenerujący w warunkach domowych

DermoFuture Precision - zestaw do zabiegu odmładzająco - regenerującego z mezorollerem trafił do mnie prawie rok temu.
Muszę się przyznać do kilku rzeczy. Wątpliwości -
Po pierwsze zabierałam się do niego jak pies do jeża..bo się po prostu bałam. Może to wydawać się śmieszne ale bałam się i już. Mam cerę mieszaną ale też wrażliwą i naczynkową. 
Trochę więc czasu minęło zanim złamałam swoje opory i użyłam igiełki :)
Nie mam doświadczenia z żadnymi zabiegami odmładzającymi. Mimo 40 - letniej skóry nie ubolewam szczególnie nad jej stanem i bałam się, że mogłabym sobie zaszkodzić.

Jednakże mam ciekawską naturę, raczej rogatą. Muszę wierzyć w to co robię, żeby to ...zrobić.




Najbardziej znanym kosmetykiem z całego zestawu jest płyn micelarny. Znany i lubiany pierwszy krok w demakijażu. Tutaj nie było żadnych oporów, bo stale używam tego rodzaju kosmetyków. Delikatny zmywacz prawidłowo wywiązał się ze swej roli. Oczyścił skórę i przygotował na kolejny krok...


  
Intensywna kuracja do twarzy z nanopeptydami  i komórkami macierzystymi - Serum z nanopeptydami i komórkami macierzystymi o silnym działaniu przeciwstarzeniowym. Rewitalizuje komórki skóry, pobudzając procesy regeneracji i odbudowy. Podnosi poziom nawilżenia. Odżywia skórę i wzmacnia jej funkcje metaboliczne. Redukuje zmarszczki i wpływa na większą sprężystość i jędrność skóry, napinając ją i ujędrniając. Przeznaczenie: do cery dojrzałej, pozbawionej elastyczności, zwiotczałej.
Działanie polega na: uelastycznieniu i napięciu skóry oraz zwiększeniu jej gęstości; rewitalizuje, odżywia i nawilża komórki skóry; zmniejsza głębokość zmarszczek; intensyfikuje procesy regeneracji skóry; wzmacnia funkcje metaboliczne skóry.
Sposób użycia: Nanieść odpowiednią ilość preparatu na twarz, rozprowadzić okrężnymi ruchami, delikatnie masując. Używać do kuracji z mezorollerem
 


Żel łagodzący Aqua sprawia, że skóra staje się gładka i nawilżona, a podrażnienia znikają.
Krem zawiera ekstrakt z aloesu i nagietka, o działaniu łagodzącym i antyseptycznym. Alantoina łagodzi podrażnienie skóry wywołane mikronakłuwaniem.
Żel jest na bazie wody, więc jest szybko wchłaniany przez skórę.
Sposób użycia: Nanieść odpowiednią ilość preparatu na twarz, rozprowadzić okrężnymi ruchami, delikatnie masując.

Mezoroller - czyli największy stach i obawa..
Spróbujmy go oswoić - jest to urządzenie w kształcie ruchomego wałeczka z cienkimi mikroigłami (0,2 mm), które służą do mikronakłuwania skór, co ma ponieką zmusić skórę do samodzielnej, intensywnej odnowy i regeneracji poprzez naturalną indukcję kolagenu. Efektem działania mezorollera są mikrokanaliki , które umożliwiają wniknięcie substancji aktywnych w głąb skóry. W efekcie nasza skóra jest widocznie odmłodzona.


Powiem tak - strach ma duże oczy ;)
Rzeczone igiełki są malutkie, operując mezorollerem nie odczuwamy żadnego bólu (porównywalnego do kłucia skóry igłami..to zupełnie nie ten wymiar). Owszem skóra jest delikatnie podrażniona, żel łagodzący przynosi odczuwalną ulgę. Najlepsze efekty zauważyłam w przypadku tzw, lwiej zmarszczki, która uległa widocznemu zmniejszeniu.



Postępowałam mniej lub bardziej zgodnie z instrukcją ;)
Z uwagi na naczynka nie stosowałam kuracji na okolice policzków ani oczu. Także nie wypowiem się w tym temacie. Natomiast śmiało polecam na czoło.


Dwie ważne sprawy:
1. Przeciwwskazania do wykonywania zabiegu: są to wszelkiego rodzaju zmiany na skórze jak grzybica, zapalenia ropne, łuszczyca, egzema, opryszczka, rany,vbrodawki, duże znamiona, czy pieprzyki.
2. Mezoroller należy odkażać przed każdym użyciem (najwygodniej w roztworze alkoholu lub w płynie do dezynfekcji.




Zestaw do zabiegu odmładzająco - regenerującego z mezorollerem - znajdziecie tutaj - klik

 

Aha...podczas zabiegu wcale nie leci krew hehe ;)
Znacie? Skusilibyście się?

2 komentarze:

  1. Ja stosuję rollery i jestem zadowolona, chociaż na początku ból był nie do zniesienia. Teraz już się przyzwyczaiłam :) PS. Pamiętaj, żeby wymienić roller po trzech - czterech użyciach, by nie zrobić sobie krzywdy na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kręcą mnie te igiełki - w sensie, że będę po nich ładna, nie że lubię ewentualny ból :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger