1/08/2017

Kosmetyczne hity 2016 - pielęgnacja

Jak w tytule.
Spróbowałam...i jestem bardzo zachwycona, na tyle by polecać z czystym sercem... Na pewno spotkamy się jeszcze nie raz i nie dwa - tylko więcej ;)

Pielęgnacja

1. Fantastyczne serum odżywczo - odmładzające Clochee o zniewalającym zapachu kokosa - pisałam o nim tutaj - klik 
Idealne w sezonie letnim. Nie używałam dodatkowego kremu a cera była gładka, promienna i napięta.


2. Krem do stóp Melli Care - klik  tak naprawdę zmieniłł moje wyobrażenie na temat pielęgnacji stóp, z którą zawsze miałam " nie po drodze". To krem, który pachnie owocowo, jest ozdobą szafki nocnej a nie wstydliwie upchnięty gdzieś na dnie. Na dodatek nie trzeba gnać do łazienki z wykremowanymi stopami żeby zmyć paskudny zapach z rąk. Cudowny.


3. O szczotkowaniu ciała na sucho pisałam tutaj - klik
Nie wyobrażam już sobie pielęgnacji ciała bez tej czynności. I ogromnie się cieszę, że udało mi się zachęcić kilka z Was to tego rytuału.
Korzyści - niepodważalne - jędrniejsze i gładsze ciało.


4. Z całego, bogatego asortymentu Sylveco i jego sióstr szczególnie upodobałam sobie właśnie tą - Biolaven organic, lawendowo - winogronową serię i mam zamiar spróbować wszystkiego. Klik 


 5. Multiwitaminowy krem pod oczy Norel Dr Wilsz uratował moją dramatycznie suchą strefę podoczną. Nareperował. Zbawiciel ;) - klik 


Znacie? Lubicie? A może macie innego zdanie?
Jacy są Wasi pielęgnacyjni ulubieńcy?

Dla chętnych  przypomnienie - ulubieńcy 2015 - tutaj - klik

Jak tam u Was zimno?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger