1/12/2017

Kolorowe hity 2016

Tylko cztery ale za to JAKIE kolorowe hity zasługują w/g mnie  na miano odkrycia AD 2016 ...
Są to ...werble!


Orgasm NARS - czyli idealnie brzoskwiniowy róż z drobinkami, które sprawiają, że cera tryska zdrowiem ;) więcej -tutaj.





Matowe pomadki Golden Rose - widziałam, że wiele z Was je sobie chwali ..I ja należę do tego grona. Są cudowne! Zdetronizowały Bourjouis bez mrugnięcia okiem ;) Z pewnością wkrótce opowiem o nich więcej. Mam na razie tylko dwie, ale jestem pewna że przytulę jeszcze kilka.


Żel do brwi Gimme Brow Benefit - nie lubię tej firmy za pogrywanie z ludzi podczas konkursu na FB - niedługo o tym napiszę. Niemniej muszę powiedzieć, że ten żelik jest fantastyczny. Malusia szczoteczka i chłodny odcień brązu idealnie nadaje się dla tych, którzy brwi w naturze nie posiadają. Czyli dla mnie. 



SKIN79 Hot Pink Super+ Beblesh Balm Triple Functions - klik - idealny bb - jak na moje potrzeby. Fantastycznie stapiał się z moją skórą i dawał mi efekt o który mi chodziło - trochę krycie a trochę glow. W sam raz. 





Znacie ? Lubicie? Nie lubicie? Jakie są Wasze kolorowe kosmetyki nr 1 ubiegłego roku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger