1/02/2017

Esowe podsumowanie 2016 roku - prywatnie

Witam w Nowym Roku - miejmy nadzieję, że będzie lepszy niż ten miniony...dla mnie będzie przełomowy..trochę się boję swoich urodzin w sierpniu...Ale odrzućmy złe myśli.
Zapraszam na ekspresowe podsumowanie 2016..



Na początku - ulubiona 9 na instagramie - zapraszam - klik 
Czyli jedzenie, Bella i kosmetyki..


W tym roku najważniejsza była podróż do Szkocji, żeby zobaczyć się z Irenką. Ta wyprawa dała mi wiele, wiele refleksji do przemyślenia a widoki do dzisiaj przyprawiają o dreszcze.


Spacery z Bellą cieszą mnie zawsze. Najbardziej lubimy odkrywać nieznane ...


Przyroda niezmiennie zaskakuje i zachwyca...




 Podróż do Chorwacji minęła stanowczo za szybko. Ciągle jestem jej głodna..



Czy fani Gry o tron kojarzą to miejsce w Dubrowniku?




Jesienne Secrets of Beauty to ważne dla mnie wydarzenie. Możliwość spotkania się z blogerskimi przyjaciółmi rozgrzewa serce i krzepi na długie, mroźne wieczory.


W ciepłym świetle świec wszystko wydaje się inne, lepsze..
procenty robią swoje ..


Powroty do domu ...są zawsze jakieś takie ...magiczne...


Koncert The Cure w Łodzi - genialny..fascynujący, wyśmienity - mega energia i powrót do młodzieńczych lat z Margaretą na dodatek <3




Skończyło się stare a zaczęło nowe. Nie mam specjalnych postanowień.



Z jaką energią wchodzicie w nowy rok?
Wkrótce przygotuje kosmetyczne podsumowanie ale zamierzam wprowadzić trochę świeżego (nie tylko kosmetycznego) powietrza tutaj. Będzie więcej prywaty i przemyśleń, bo się czasem duszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger