12/25/2016

Ulubione zwierzęta na Instagramie


Hej ...Nie wiem jak Wy ale ja świętuję jak zawsze - czyli objadam się bez wyrzutów sumienia :) 
I żeby nie psuć tej radosnej atmosfery chciałabym pokazać Wam moje ukochane zwierzęta na Instagramie. Znam imię każdego z nich, każde ich zdjęcie cieszy mnie najbardziej (sorry Właściciele).

Poznajcie zatem :


Fido - klik





Brusia - klik 






Krystynka - klik



 Marysia - klik




 Kebab - klik




Jago i Coco - klik



Baton - klik




Kotunio - klik



Karramba i Oskar - klik 




Powiem tak - wszystkie zwierzaki kocham  ale te łobuzy są dla mnie jak moje własne :) 

Brakuje tutaj jeszcze zdjęć Willmy i Skipuni Dolly Cocosimo ale Dolly ma prywatne konto. 

A jak Wasi pupile? Przemówiły w nocy? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger