12/31/2016

Projekt denko (IV kwartał)

Czas pożegnać stare ... Olewam postanowienia, życzenia noworoczne i tym podobne bzdury ... za to rozprawiam się ze śmieciami, które honorowo gromadzę. I tym właśnie optymistycznym akcentem kończę z Wami TEN ROK :) 

Multiwitaminowy krem pod oczy Norel Dr Wilsz - bardzo dobry krem, do którego pewnie kiedyś wrócę - klik


Kolejne mydełko Yope, tym razem werbena leci do kosza..Jak już wspominałam figa stoi na umywalce..


Płyny micelarne - DermoFuture oraz Bielenda były przyzwoite. Natomiast Lirene to jak dla mnie bubel/


Olejki - śliwkowy z MDM - w porządku ale fatalna butelka, ciasteczkowy olejek z Nacomi - klik
Niewyjściowy olejek z czarnuszki, silnie nawilżający...kolejne fatalne opakowanie. Nie udało się zachować go w czystości.


Serum z witaminą C Norel Dr Wilsz - lubiłam! - więcej o nim tutaj - klik
Peeling enzymatyczny do twarzy Pharmaceris - nie był zły, wolę drobnoziarniste ale ten sprawował się całkiem przyzwoicie. Nie mam zastrzeżeń. Shiseido Ibuki -krem do mycia twarzy. Nieprzyzwoicie wydajny. Uwierzycie, że ta miniaturka towarzyszyła mi ze trzy miesiące. Śliczny zapach, odrobinkę podsuszał cerę, co w letnim miesiącach nie było takie złe a potem zaczęło przeszkadzać. 

Miniatury żeli pod prysznic..oba ładnie pachniały i oba wysuszały skórę. buuu...


 Pianka do mycia Rituals Happy Buddha - pianki Rituals są wyjątkowe. Ta linia jest mocno energetyczna, cytrusowa, orzeźwiająca. 
Peeling kawowy z Eveline był w porządku, miałam nawet o nim napisać ale się skończył. 
Pianka do mycia Organique o zapachu mrożonej herbaty to prezent, miałam już ją wcześniej i zdania nie zmieniłam - klik 


Rozczarowujący scrub do ciała Soap and Glory - klik 


Zwykle nie pokazuję higienicznych rzeczy ale pomyślałam, że może komuś się przyda.. Angielskie płatki z Bootsa są fantastyczne, mocne, wytrzymałe,duże.


Testy podkadu Sephora nie przyniosły żadnego rezultatu..Ta ilość wystarczyła mi na czoło.pff


Jedna z ulubionych odżywczych pomadek z peelingiem Sylveco - fajna! czemu o niej nie pisałam? hmm może dlatego, że większość z Was już ją zna dobrze.


Ukończona kolorówka - tusz Maca - na nie, tusz Loreala - na tak. Korektor Collection bardzo na tak.


Lubię próbki Sylveco/Vianek, które hojnie dostaję przy różnych okazjach. Z kosmetykami naturalnymi jest tak, że albo jest zachwyt albo szkoda. Nigdy nie wiadomo co będzie super dla naszej cery, bo jak wiadome i powszechne zioła są różne hehe (co za odkrycie). Dzięki próbkom kupiłam np . krem na dzień z serii nawilżającej Vianek.


Kolejne sole do kąpieli - cudownie lawendowe <3


Miks azjatyckiej pielęgnacji.


i antystarzeniowej...

Ze smutkiem skończyłam Angel TM - na pewno jeszcze się spotkamy!


Lubię!
Bardzo fajny lakier do włosów z Biedronki oraz suchy lakier Batiste.


Wykończyłam w końcu bananowy duet The Body Shop - lubiłam go ale jakoś mi się znudził. Malinowy szampon Lumene z wesołej serii Angry Birds był dobrze oczyszczający ale plątał włosy.

Woda termalna Uriage - niezastąpiona w swojej kategorii.


Ulubiony płyn do kąpieli  - lawendowo- waniliowy Kneipp - klik


Balsamy do ciała ...roślinny Rituals oraz cukierkowy Korres to lekkie formuły dla niewymagającej skóry. Zapach to ich najmocniejszy atut.


Skończyły się także treściwe naturalne masełka Alverde oraz Dr. Organic. 


Lush Angels on bare skin - kocham, wielbię i ubóstwiam lushowe pasty do mycia twarzy - klik


Krem do rąk Tołpa. Botanic. Amarantus - bardzo fajna, nawilżająca propozycja.


Deo - jak zawsze.Nivea Dry Comfort.
Grapefruitowa mgiełka do ciała The Body Shop - zapach piękny ale bardzo nietrwały. Poza tym mój pies kichał za każdym razem jak go używałam. Dziwna sprawa, bo tylko po tym tak reagowała.


I tym akcentem kończę 2016 rok na blogu. 
Dziękuje za uwagę najbardziej wytrwałym i do zobaczenia za rok, czyli jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger