12/04/2016

Ekspres nowości z VI SOB


Ekspres nowości z październikowego VI Secrets of Beauty, o którym pisałam tutaj - klik 



- Bąblująca maseczka Skin79 - ciekawi mnie od dawien dawna :) 



- Uwielbiam serię nawilżająca Vianek, mam już krem do twarzy na dzień a teraz dołączyły jeszcze krem do rąk oraz odżywka do włosów.


- Biolaven to także bardzo lubiana przeze mnie marka - z chęcią spróbuję Serum do twarzy.


- Nowością są dla mnie kosmetyki Sylveco - peeling enzymatyczny oraz nawilżające mydło do rąk. Ciekawe jak się sprawdzą.


- Naturativ - czyli to co było P&R albo odwrotnie. W każdym razie o co chodzi przeczytacie u Margarety  - klik. Ja z przyjemnością przetestują maseczkę do twarzy oraz krem do rąk. 


- Cosnature - nowa marka..naturalne składy i przyjazne ceny. Tutaj -  Krem BB do twarzy, ciekawe jak się sprawdzi :)


- Nowości GOSH COPENHAGEN- tusz do rzęs, tusz do brwi, podkład,  oraz zestaw do konturowania będą miały swój czas na łamach bloga.
- rzęsy Eylure - ja nie używam, także niedługo się podzielę z chętnymi :)


- DermoFuture - intensywny wygładzający eliksir pod oczy oraz intensywne serum liftingujące zmarszczki. Pierwszy mam i sobie cenię.. także bądźcie czujni ;)
Zestaw masło plus żel pod prysznic o zapachu owoców leśnych. Już teraz mogę powiedzieć, że pachnie cudownie.




- Norel Dr Wilsz - tym razem będę testować regenerujący krem do rąk oraz peeling enzymatyczny.


- Admit - zestaw relaksująco pachnącej świecy, dyfuzora zapachowego oraz soli do kąpieli z Morza Czarnego zwiastuje miłe chwile domowego spa.


- Polskie Świece - zestaw podrzegawczy oraz ciasteczkowa świeczka.



Zaciekawiło Was coś w szczególności. O czym chcielibyście przeczytać w pierwszej kolejności? A może też testujecie te kosmetyki? Dajcie znać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger