11/01/2016

Ulubione jesienne lakiery - Piękna Jesienią

Jestem jeszcze jedną nogą na Jesiennym Secrets of Beauty - porozmawiajmy o urodzie, które odbyło się w weekend. Wiecie, to wydarzenie jest we mnie długo, dlatego jestem nieco spóźniona z tematem w ramach " Piękna Jesienią" 

Ubiegły tydzień minął pod znakiem ulubionych lakierów na jesień ..
Poznajcie zatem moją gromadkę....


Nie jest tajemnicą, że darzę specjalną atencją lakiery Essie. Nie twierdzę, że one bez wady. Wręcz przeciwnie, są lepsze i gorsze egzemplarze. Na przykład sole mate elegancko odprysnął mi już podczas pierwszego dnia wyjazdu i nie miałam jak poprawić :/ Niekomfortowa sytuacja.
Na ogół wszystkie lakiery stosuję razem z wysuszaczem Essie good to go. 



Sole mate, A list i Bordoux - to trzy idealne czerwienie jak dla mnie. W każdej innej czuję się wyzywająco :) Najjaśniejszy to Sole mate.


I ulubione szaro - bure...jak ktoś kiedyś fajnie określił w kolorze kałuży.. Faworyt  -Smokin hot - nieokreślony szaro - fioletowo - brązowy.
Licorice o czarnym mocnym kolorze.
Bobbing for baubles - głęboki granat.




A jakie są Wasze ulubione jesienne kolory na paznokciach ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger