11/26/2016

Świąteczna Wishlista


Hej

Bardzo ale to bardzo lubię posty z gatunku - chcę to mieć!
Dawno nie było podobnej listy na blogu - Sezon sprzyja marzeniom, więc ...tadam!






Moje serduszko mocniej bije na widok kosmetyków Tarte - marzę o Tartelette Amazonian Clay Matte oraz tuszu do rzęs Lights, Camera, Lashes 4- in-1 Mascara.
Black Opium Yves Saint Laurent - mimo, iż początkowo nie byłam przekonana, to po dłuższym noszeniu (próbki) bardzo chcę tą słodką kawę na dłużej.
Tusz do brwi Benefit Gimme Brow - mam aktualnie tusz GOSH - spodobała mi się ta metoda, a wiadomo, że Benefit to brewkowi specjaliści są!

Body Boom - czyli kawowy peeling do ciała. Wciąż waham się przed zakupem, bo mam wrażenie, że nabierają nas trochę w ...torbę...wszak taki sam, można sobie lightowo ukręcić samemu w domu, bez zbędnych ceregieli.
Klairs Gentle Black Deep Cleansing Oil - olejek do demakijażu. Ciekawi mnie, chcę. Po prostu. 
I na sam koniec tych wspaniałości  Relaksująca sól do kąpieli lawenda z zieloną herbatą Fresh &Natural. Uwielbiam lawendę w swojej łazience.

Znacie może moje typy?
Lubicie tego rodzaju chciejlisty/wishlisty? ...
O czym marzycie skrycie i głośno?



1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger