11/09/2016

Niech stanie się światło - Warsztaty świecowe 28.X


28 października w podkatowickiej miejscowości Łaziska Górne - tam gdzie siedzibę mają Polskie Świece odbyły się wyjątkowe, jesienne warsztaty świecowe, w których miałam okazję uczestniczyć w ramach Secrets of Beauty pod batutą Michała - klik  




Czym są dla Was świece?
Przedmiotem użytkowym, który nie gra szczególnie ważnej roli  - jest po prostu źródłem światła?
Czy może ozdobnym elementem wyposażenia, czy też niezbędnym umilaczem chwil, które chcemy celebrować?
Mnogość zapachów, kolorów, kształtów, popularnych marek przyprawia o zawrót głowy. 
Nie inaczej jest w królestwie Jacka - właściciela firmy, która otworzyła nam swoje podwoje.


Dotychczas oglądałam - wąchałam - podziwiałam jedynie finalny efekt czyli gotowy do sprzedaży produkt.

Tym razem była okazja popatrzeć jak to się wszystko kręci...

Tego przedpołudnia wnętrze fabryki pokazało nam skrawek swojej tajemnicy..



Aranżacja wnętrza - tak cudownie jesienna dodawała aury tajemniczości...



Pierwsze zadanie polegało na wykonaniu lampionu, spersonalizowanego według własnych upodobań z tego co było dostępne na stole i pod stołem :)



 Pod czujnym okiem Jacka przygotowane formy, zalane parafiną, po wystygnięciu, zostały zrulowane i zahartowane wodą. Mój efekt finalny daleki był od doskonałości, przez to był bardzo Esowy :)


Światło wydobyło natomiast pożądaną, jesienną aurę tajemniczości ...nieprawdaż?



Gdy emocje jeszcze nie ostygnęły, przyszło nam się zmierzyć z kolejnym zadaniem...tym razem w magiczny sposób miał powstać świąteczny hmm lampion? w kształcie łódki z motywem świątecznym.


Nie wiem czy Was, ale mnie zachwyca przemiana cieczy w ciało stałe.. niech zwą to fizyką, dla mnie to magia i już ;)


 Kilkanaście minut sypania brokatu, przecierek i kilka ciastek później wyszedł całkiem zgrabny lampionik...czyż nie? CZYŻ NIE? <dajcie trochę miłości> : D


Cyku, myku ...jestę chirurgę ;)


Foto. Angel 


Zabawa była przednia....



Foto  - Mazgoo 



Niektórzy się zasnęli snem sprawiedliwego :)


Uczestnicy warsztatów:
Michał - Twoje Źródło Urody 
Angel - Kosmetyki bez tajemnic 
Margareta - Life in Colour 
Magda - Mazgoo 
Dobrusia - DobrulBloguje 
Klaudyna - Ekstawagancka
Paulina - Czarszka  - zobaczcie koniecznie film o naszych warsztatach - klik !

oraz oczywiście Grześ z dziewczynkami, czyli Marysią i Krysią <3 


To była fascynująca przygoda, cudownie spędzony czas i nowe doświadczenie...a to był dopiero początek przygody...

...ciąg dalszy nastąpi...

Aha, aha, aha - uprzejmie donoszę, iż do końca roku przy zakupach powyżej 50 zł obowiązuje darmowa wysyłka ze sklepu Polskie Świece na hasło SOB2016  - także bierzcie i palcie :D 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger