10/16/2016

Organiczny tonik Iva Natura

Tonik - ten kosmetyk, przez wiele lat był praktycznie nieobecny w mojej łazience. Nigdy specjalnie nie zwracałam uwagi na jego rolę w pielęgnacji i nie odczuwałam potrzeby używania.
Teraz, gdy moja wiedza z zakresu kosmetologii troszkę się poszerzyła, wiem, że jest potrzebny i ma swoje istotne zadanie do realizacji. 
Kiedy to odkryłam, zaczęłam poszukiwania toniku idealnego. Pamiętacie może moje rozczarowanie ze słynnym ogórkowym tonikiem Kiehlsa? Konieczne były dalsze poszukiwania...

Dzisiaj opowiem o :

Organicznym toniku IVA NATURA POLSKA - klik


 Organiczny tonik do twarzy stworzony na bazie wody mineralnej pozyskiwanej ze źródeł jeziora Van, które jest największym na świecie jeziorem alkalicznym. Tonik dogłębnie oczyszcza i odżywia skórę.


Może kilka słów o marce...(klik)

Certyfikowane, organiczne kosmetyki Iva Natura powstają na bazie esencji ziołowych i olejków roślin uprawianych w naturalnych ekosystemach Anatolii. Większość z nich jest uprawiana na dużych wysokościach i nawadniana najczystszą źródlaną wodą, płynącą z odludnych górskich źródeł.  Dzięki wyjątkowym cechom regionu Anatolii, wykorzystywane w kosmetykach Iva Natura rośliny dostarczają naszym produktom unikalnych i wyjątkowych cech.
* Anatolia to region turecki. 




Organiczny tonik do twarzy otrzymujemy w wygodnej, plastikowej buteleczce z atomizerem, który działa sprawnie i bezproblemowo. Można używać go aplikując bezpośrednio na twarz, lub na wacik. 

Naturalny skład cieszy oko:


Tak naprawdę obecność lawendy jest tu przypadkowo. Jako, że wysoko w składzie mamy różę to
i zapach jest różano - ziołowy. Dość przyjemny dla nosa, który powiedzmy sobie szczerze, nie przepada za różanymi akordami. 
Tonik to ostatni etap demakijażu. Ma za zadanie tonować ph skóry, czyli przywrócić równowagę ph skóry. Nie podrażnia, nie ściąga, nie powoduje dyskomfortu nawet w przypadku wrażliwej cery. Koi i łagodzi skórę podrażnioną. Zapewnia poczucie czystości i świeżości i przygotowuje skórę na codzienną porcję kremu. 



Staram się pamiętać aby regularnie używać tonik i widzę, naprawdę widzę efekty.

Jak to u Was jest? Używacie regularnie toników? Macie swoich faworytów?
Znacie markę IVA NATURA?
Zapraszam na ich stronę FB - klik 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger