10/23/2016

Jesienne pomadki - Piękna Jesienią

Hej ...
Jako, że zwykłam wywiązywać się z podjętych zobowiązań, prezentuję dziś kolejny post w ramach akcji "Piękna Jesienią" organizowanej przez Karolinę - klik
Tak naprawdę jestem jeszcze na haju, związanym z koncertem The  Cure na którym byłam w czwartek. Było absolutnie cudownie. Obawiałam, się, że ząb czasu nadto nadszarpał Roberta i innych muzyków, ale nic bardziej mylnego ;) 

No nic, wróćmy do kosmetyków....do szmineczek...
Przygotowując się do posta, wzięłam koszyk i zaczęłam wrzucać swoje ulubione pomadki...Okazało się, że prawie wszystkie..he, he, he...Trudno wyodrębnić mi te stricte jesienne...


Nie pokazywałam nowych Maców, które zasiliły moją małą kolekcję. Noszę je regularnie, ale trudno je nazwać typowo jesiennymi...

Kinda sexy - to podobno ulubiona pomadka Julii Roberts...cóż, u mnie średnio się prezentuje. To matowy nudziak z pomarańczowym podtonem (gdzie zęby wyglądają jak u nutrii) :D 
Amorous - z wykończeniem satin - brudny róż z elementami przygaszonej czerwieni. 

Flamingo (dostałam od Irenki) - to przepiękny brzoskwiniowo - koralowy róż, też z wykończeniem lustre.


Kilkanaście prób potem...przypomniało mi się i jest ! EUREKA!
Prawdziwie JESIENNA - oryginalna w moim "stadku"
Idealnie matowa o głębokim, intensywnym kolorze:

Colour Raine - Mars 

Największa znawczyni szminek, jaką znam osobiście - czyli Irenka  - KLIK
mówi, że ta marka jakościowo nie ustępuje znanej Anastasia Beverly Hills a nawet jest lepsza, bo nie wysusza ust.


Matowa szminka CR w płynie to brudny róż, wpadający w odcienie brązu. Łatwo się aplikuje, stapia się z ustami sukcesywnie, jest czas na zastygnięcie. Jest bardzo, bardzo trwała. Wytrzymuje na ustach do 6 godzin! Dużym plusem jest to, że nie wysusza ust. 
Tak! To zdecydowanie moja ulubiona JESIENNA pomadka :) 

 
 Za tydzień kolejny post z cyklu:



Jakie szminki nosicie jesienią?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger