9/26/2016

X muza - czyli seans filmowy

Od czasów ostatniego wpisu z cyklu X muza upłynęło stanowczo zbyt długo czasu. Co ciekawe, ostatnio też się kajałam dlaczego tak pusto i w ogóle. Jakoś tak wychodzi. Sami wiecie.. To nie  tak, że nie oglądam. Oglądam..ale jakoś mi umyka...

Wczoraj jednak miałam być okazję zobaczyć film Ostatnia rodzina - czyli historię Zdzisława
i Tomasza Beksińskich. Jak dla mnie to fantastyczny obraz, na który czekałam od momentu, kiedy dowiedziałam się, że będzie adaptacja filmowa. Role Seweryna i Ogrodnika są fenomenalne. Śmieszą mnie reakcje ludzi, którzy twierdzą, że Ogrodnik zagrał Tomka "za bardzo" ..histerycznie tak, z pewnością. Obraz wprost zieje niepokojem. Każdy kto choć trochę miał do czynienia ze sztuką Z.B czy też słuchał audycji Tomka wie, dlaczego. Moim zdaniem słabą stroną filmu jest muzyka, tak przecież ważna. Bardzo polecam dla fanów i nie tylko. Psychologiczne studium depresji, demonów
i sztuki.




Julieta - czyli najnowszy film Pedro Almodovara. Mam z tym filmem kłopot. Czytając recenzje naczytałam sie, że to wielki powrót starego, dobrego Pedro. Powrót w wielkim stylu. Możliwe, że miałam za duże wymagania. Przyznam, że obraz wcale nie zapadł mi w głowę. Przepłynął bez większego śladu. Nie zaskoczył, nie zaintrygował (jak zdecydowana większość obrazów Almodova). Relacje matki z córką, trudne....aż do przewidzenia.




The Hateful Eight - to obraz Tarantino - nieznośnie podobny do Django (mojego ulubionego). Dla wielu obraz wybitny. Dla mnie,  kolejne rozczarowanie. Nie będę klaskać tylko dlatego, że to Tarantino. Niektórzy porównują ten film do sztuki teatralnej. Możliwe. Niemniej nuda jest nudną. Przewidywalne, przedłużone, taki hmm ślizg "podjangowej" świetności moim zdaniem. 



Pitbull. Nowe porządki. Jako komedia fajny. Innych kategorii nie potrafię podać. Ciekawe doświadczenie zobaczyć Maję Ostaszewska z komarem na tyłku :D 





Oglądaliście coś ciekawego w ostatnim czasie? A może widzieliście wymienione przeze mnie filmy i macie inne zdanie na ich temat? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger