9/21/2016

Peeling do rąk - konieczność czy fanaberia?

Czy peeling do rąk jest kosmetykiem niezbędnym? Oczywiście, że nie....
Czy jest przydatnym? Wystarczy wziąć garść cukru brązowego z olejem kokosowym i zapewne efekt będzie porównywalny..

aleee czyż nie jest uroczy - szybki i bezproblemowy?

Ultra Rich hand peeling P2 dostałam w prezencie od kochanej Justynki - klik 


Używam regularnie i z przyjemnością od kilku miesięcy.
Nie spodziewałam się, że tak się z nim polubię. Zabijcie mnie, ale w ciągu swojego długiego życia,
na palcach jednej ręki mogłabym policzyć wykonane peelingi dłoni..
Może dlatego, że mam dość wrażliwe dłonie...


Peeling do rąk P2 to tak naprawdę dość treściwy krem z małymi drobinkami, które delikatnie, acz skutecznie złuszcza martwy naskórek pozostawiając skórę dłoni gładką a nawet gładziutką.
Co ważne, nie pozostawia tłustej warstwy (która dla mnie osobiście jest nie do przeskoczenia
w przypadku dłoni - no nie jestem w stanie czekać.

Skład:




A poza tym jest taki różowo  - uroczy, czyż nie?
Stosujecie peelingi do rąk czy uważacie to za absurd?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger