9/27/2016

Letnie rozczarowania - czyli kity, buble, czy po prostu nie dla mnie


Garść rozczarowań ostatnich tygodni...



Dwufazowy płyn do demakijażu oczu Lirene - z pogardliwym uśmieszkiem czytam zachwyty nad tym płynem (wiem, że większość Was go dostała czy to na Meet Beauty, czy w innych okolicznościach) ...U mnie zupełnie się nie sprawdza. Absolutnie nie domywa i to żadnego z licznych tuszy, które posiadam. Dwufazówka, która nie domywa tuszu? no hellllooooooł - dyskwalifikacja! Pocieszające jest tylko to, że nie podrażnia i nie powoduje efektu mgły... aaa i to +15% dłuższe rzęsy to HA HA HA ;)


Matko i córko ! Ten wynalazek z Sephory to dziwoląg nad dziwolągami ...niby, że zmywania stóp ...albo ja go nie umiem używać, albo to szarlatański wynalazek...wylewam go po prostu na zwykły wacik. Zabawa nie warta zachodu..
Nie zmienia to faktu, że zmywacz jest mocno średni...trzeba lać i lać, żeby się udało ;) 



 La Roche - Posay - Redermic C Yeux Eyes - poprosiłam panią w aptece o mocno odżywczy, solidny krem pod oczy na noc. Pomijam kompetencje pani, która chciała mi wsadzić jakiś lekki żel ...ale ostatecznie dałam się namówić na LRP. Czytałam też o nim kilka dobrych opinii, plus nie miałam złego doświadczenia z marką. Suma sumarum to bardzo przeciętny krem, nie robi tego, czego od niego oczekiwałam, czyli nie jest treściwy! Można o nim powiedzieć, że delikatnie nawilża... może u kogoś sprawdzi się lepiej.. Mnie jest smutno, bo znowu kulą w płot ...


Lakiery OPI - to najgorsze lakiery na świecie, przynajmniej w moim przypadku. Wyobraźcie sobie, że ten lakier o przepięknym, brzoskwiniowym kolorze wytrzymał u mnie...uwaga...cztery godziny - po czym elegancko sam z siebie zaczął odpryskiwać...żal..


I największe chyba rozczarowanie ....
Tusz do rzęs Mac Extreme Dimension 
Fatalny...po pierwsze skleja rzęsy, wymaga naprawdę dużo, dużo pracy, żeby uzyskać w miarę poprawny efekt. Ani nie mam na to czasu, ani ochoty. Po drugie strasznie szybko wysechł. Normalnie używam tuszu od dwóch do nawet trzech miesięcy i nic złego się nie dzieje. Tutaj MACzek skończył się zaledwie po dwóch tygodniach. Niewybaczalne jak na cenę.. ok. 100 zł - to stanowczo za dużo, jak na taki bubel.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger