9/24/2016

Angels on bare skin LUSH

Wiele dobrego słyszałam o słynnych "aniołkach" lushowych. Nic więc dziwnego, że gdy tylko miałam możliwość postanowiłam sprawdzić ich  działanie osobiście. I tak od lipca codziennie używałam:
Angels on bare skin LUSH


Czyścik to nic innego jak pasta z glinki, mielonych migdałów, suszonej lawendy i mieszanki olejków, która ma za zadanie po pierwsze oczyścić, po drugie właściwie nawilżyć i odżywić skórę. 
Mam już doświadczenie z tego formą pielęgnacją - swego czasu używałam boskiego Buche de Noel - klik 



W połączeniu z wodą, pasta zmienia swoją stałą konsystencję na bardziej płynną.



Suszone kwiaty lawendy fundują nam delikatny peeling. 
Pielęgnacji towarzyszy  naturalny, ziołowy aromat. Jak dla mnie to skrzyżowanie mokrej glinki, lawendy i ziół. Bardzo relaksujący. 
Jak widzicie ..nie tylko mnie się spodobał ;) 


Działanie czyścika oceniam na szóstkę z plusem. Po pierwsze primo, fenomenalnie oczyszcza cerę
z nadmiaru sebum, wszelkich zanieczyszczeń, martwego naskórka. Praktycznie w ogóle nie ma potrzeby dodatkowego posiłkowania się innymi peelingami. Nawet w przypadku wrażliwej cery
(i naczynkowej) śmiało można go stosować codziennie. 
Po drugie zapewnia przyjemne odświeżenie cery, zapach jest relaksujący i wprowadzający w dobry nastrój. Po trzecie doskonale nawilża skórę, która odwdzięcza się zmniejszonymi porami oraz poprawą i ujednoliceniem kolorytu.

 
Czyścika można stosować na dwa sposoby - jako pastę czyszczącą...U mnie jest to zazwyczaj trzeci etap demakijażu. 
Można go także stosować jako świeżą maseczkę.. Zostawiony na twarzy ok. 15 minut fantastycznie ją nawilża i odświeża. Przyznam, że w letnie, gorące noce rezygnowałam już z kremu.. także o czymś to świadczy :) 



Ma tylko jedną, ogromną wadę - nie jest dostępny w Polsce :(

Znacie czyściki z Lush ? Macie swojego faworyta?
A może sami kręcicie podobne oczyszczające pasty? Lub też znacie inne firmy, które mają podobne kosmetyki w asortymencie - wiem, że coś podobnego ma na pewno Make me Bio - pisałam o tym tu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger