8/15/2016

Urodzinowy konkurs Esa

Hej...
Urodziny, urodziny moje i bloga - to czas na celebrowanie wspólnie spędzonych chwil.
W tym roku przygotowałam dla Was wyjątkową nagrodę (taką mam nadzieję).




Do wygrania:

 1. Pełnowymiarowa pianka Rituals - The Ritual of Dao - pianki Rituals nie mają sobie równych. Wie to każdy, kto choć raz je spróbował na własnej skórze!
2. Krem do rąk - ogórkowy The Secret Soap Store 
3. Animal Mask Maseczka w płacie Skin79 Dry Monkey 
4. Baby Silky Foot Holika, Holika - maseczka w płacie do stóp. 


Co zrobić aby wziąć udział w zabawie ? 
Wystarczy być publicznym obserwatorem bloga i odpowiedzieć na pytanie:
- Jaki jest Twój ulubiony rytuał pielęgnacyjny?

Jeśli chcecie zwiększyć swoje szanse na wygraną, możecie też dodatkowo: 
- obserwować mój profil na Facebooku (+1 punkt) 
- obserwować mój profil na Instagramie (+1 punkt) 
- dodać mojego blog do blogrolla (+2 punkt) 
- udostępnić informację o rozdaniu na Facebooku (+1 punkt) 
- udostępnić informację o rozdaniu na Instagramie (+1 punkt) 
- napisać notkę na blogu z informacją o rozdaniu (+1 punkt)
- zamieścić na blogu banner konkursowy (+1 punkt)




Schemat  zgłoszenia:

1. Obserwuję blog jako....
2. Lubię na Facebooku jako...
3. Obserwuję esyfloresy77 na Instagramie jako...
4. Dodanie blog 77fantasmagorie77 do blogrolla - TAK/NIE
5. Udostępnienie informacji o zabawie na FB - TAK/NIE - link
6. Udostępnienie informacji o zabawie na Instagramie - TAK/NIE - link
7. Napisanie informacji o zabawie na blogu - TAK/NIE - link
8. Baner konkursowy na blogu - TAK/NIE - link
9. Odpowiedź na pytanie -  Mój ulubiony rytuał pielęgnacyjny to...


Zabawa trwa do 31 sierpnia 2018 r. do północy. Wyniki ogłoszę w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu. Czekam na dane adresowe zwycięzcy do 3 dni . Nagrodę wyślę w przeciągu 5 dni roboczych, na mój koszt - tylko na terenie Polski.

ZAPRASZAM.

Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi i przepraszam za zwłokę ...Nagroda wędruje do :
Magdalena N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger