7/10/2016

#Tag Moja makijażowa historia

Do #Tagu Moja makijażowa historia zaprosiła mnie Mazgoo  

Wywołana do tablicy chętnie odpowiadam:



1. Czy pamiętasz swój pierwszy kosmetyczny zakup?

To było tak dawno temu, że jak przez mgłę majaczą mi cienie Constance Caroll, niebieski tusz Pierre Rene...ale nie! przypomniało mi się, moim pierwszym zakupem a nie kradziejstwem od Mamy był puder w kamieniu Yardley'a. Czytelniczki w moim przedziale wiekowym na pewno wiedzą, że ten z przed lat był niezrównany i niezastąpiony z tym wszystkim co mamy obecnie. Ideał.. albo ja go tak zapamiętałam..


2. Opisz swoją najlepszą maskarę. Czy znalazłaś taką, która spełnia Twoje wymagania?
To Masterpiece Max Factor - testowałam wiele, i tańszych i droższych... Ta jedna jedyna sprawdza się u mnie idealnie. Chociaż mam teraz miniaturkę Estee Lauder i też jest super, ale raczej nie kupię. MF jest dla mnie w sam raz. 




3. Jaki rodzaj krycia preferujesz w podkładzie?

Uwielbiam azjatyckie kremy  bb - lubię ich naturalność, delikatny glow. Aktualnie skupiłam się na Skin79 (skończyłam różowy a obecnie mam złoty). Nie mam większych problemów z cerą, nie potrzebuję mocnego krycia. 




4. Ulubiona marka luksusowa?

Luksus to pojęcie względne. Szczególnym uczuciem darzę Guerlain, ale nie jestem bezkrytyczna. Uważam, że lakiery do paznokci czy szminki z serii La petit noir robe są po prostu odpustowe 



5. Jakie firmy kosmetyczne chcesz wypróbować a jeszcze tego nie zrobiłaś?

Narsa! i czekoladę Too Faced 


6. Ulubiona firma drogeryjna?

Bardzo lubię szminki Bourjois Rouge Edition Velvet i wspomniany tusz Max Factor. Całkiem niedawnym odkryciem jest rewelacyjny eyeliner Eveline.


7. Czy nosisz sztuczne rzęsy?
Nie!!! 
Powiem więcej  - nigdy nie zamierzam nawet. Może dlatego, że noszę okulary, może dlatego, że mam wrażliwe oczy, a może dlatego, że śmieszą mnie te sztuczne kępy na oczach różowych, sztucznych lasek. Zresztą świadomość obcego na powiece..blee no nie! nie i już..

Tak wiem, efekt może być elegancki, ale i tak tego nie kupuję ;) 

8. Czy jest makijaż, w którym nie wyszłabyś z domu?

Nie wyszłabym w neonowych kolorach i ....czerwonych ustach. Takich krwisto czerwonych. Czuję się przerysowana i bardzo źle. Jakkolwiek bardzo mi się u kogoś innego podobają, zwłaszcza w zestawieniu do sportowego looku..na zasadzie kontrastu. 

9. Jaki kosmetyk jest przez Ciebie najbardziej wielbiony?

Przez lata wzdychałam do meteorytów Guerlaina. Są wyznacznikiem luksusu, kobiecej zachcianki. Nieoczywiste i jedyne w swoim rodzaju. Irenka spełniła to marzenie i jestem posiadaczką dwóch rodzajów. Oddaję im cześć i uwielbienie, bo są zupełnie niepodobne do reszty moich kolorowych kosmetyków. 

10. Jak często kupujesz kosmetyki do makijażu? Czy lubisz kupować od czasu do czasu czy wszystko na raz?

Raczej pozwalam sobie na zakup czegoś raz na jakiś czas. Nie używam tony kosmetyków do makijażu i bardzo wolno je zużywam. Nie czuję potrzeby posiadania iluś tam palet cieni czy podkładów. Szybko i łatwo się przyzwyczajam i jestem raczej wierna.
 Szminki to moja bardzo słaba strona.I tak jak czuję potrzebę sezonowego odświeżania garderoby, to równie mocno pragnę nowej szminki ;) 

11. Czy masz „makijażowy budżet” czy kupujesz swobodnie?

Nie, nie mam jakieś puli pieniężnej przeznaczonej li tylko na makijaż. Nie mogę też sobie pozwolić na swobodne kupowanie, bo dawno poszłabym z torbami.. 

12. Czy wykorzystujesz rabaty, kupony, punkty z kart kupując kosmetyki?
Oj cienka jestem w te klocki.. Nie umiem kombinować z rabatami i tego typu zabawą. Zbieram punkty przy okazji zakupów i czasem coś się uzbiera, ale nie są to zabiegi celowe.

13. Jaki typ produktu kupujesz najczęściej?

Hmm... z racji tego, że mam naprawdę spore zapasy to muszę stwierdzić, że najczęściej są to jednak produkty stricte higieniczne. 
Ale nie przechodzę obojętnie obok nowych peelingów ;) 

14. Czy jest jakaś firma, której nie możesz znieść?
Nie przepadam za Clinique - miałam kilka produktów które zupełnie się u mnie nie sprawdziły. Poza tym reaguje odwrotnie do natarczywej reklamy, nie działa to na mnie. 


15. Czy unikasz pewnych składników w kosmetykach, takich jak parabeny czy siarczany?

Nie demonizuję chemii w kosmetykach. Unikam parafiny, ponieważ bardzo źle ją toleruję, zwłaszcza w obrębie dłoni czy stóp.

16. Czy masz ulubione miejsce gdzie kupujesz kosmetyki do makijażu?

Klasycznie, stacjonarnie - Sephora, Douglas, Mac. Online to głównie Minti Shop.

17. Czy lubisz próbować nowych kosmetyków pielęgnacyjnych czy trzymasz się rutyny?

Oj eksploruję, testuję...kosmetyki pielęgnacyjne to moja największa słabość. 


18. Ulubiona marka do ciała i do kąpieli? 

Kneipp, Rituals,Lush - niech mówią co chcą, ale kąpiel z Lushem to prawdziwa przygoda, ba! sztuka nawet. Jestem fanką totalną.

 

19. Gdybyś mogła kupować kosmetyki tylko z jednej firmy to jaka by to była?

Lush! Byłam w sklepie i po prostu moje zmysły oszalały! Chciałam wszystko. Maseczki, czyściki do twarzy, mgiełki, szampony, odżywki, peelingi do ciała, do ust, fenomenalne kule do kąpieli. Mogłabym tam zamieszkać. 





20. Jaka firma według Ciebie ma najlepsze opakowania?
Uwielbiam surowy minimalizm klasycznych opakować Maca i naszego rodzimego Inglota. Nie podobają mi się papierowe opakowania typu Balm czy Benefit.

21. Jaka celebrytka ma zawsze perfekcyjny makijaż?
Ojej, nie mam pojęcia... lubie delikatny makijaż.. Kurczę, no pojęcia nie mam - ooo wiem. Oglądałam Agenta - duże wrażenie wywarła na mnie Macadamian Girl (chyba pod celebrytkę już podlega ?) zawsze perfekcyjna, ale i w swoim stylu. 

22. Czy należysz do jakiejś internetowej, makijażowej społeczności?

Nie. Makijaż nie jest moją pasją. Nie mam ku temu ani warunków ani umiejętności. 

23.   5 ulubionych urodowych guru.
Nie mam urodowych guru. 

24. Czy lubisz produkty wielozadaniowe tak jak stainy do ust i policzków?
yyyyy co to są stainy :) 


25. Czy jesteś niezdarna podczas nakładania makijażu?
Oj tak - zwłaszcza jak jestem bez okularów...zdarza mi się dziobnąć w oko, rozsypać cień czy puder....szminka czasem też ląduje nie tam gdzie trzeba..





26. Czy używasz bazy pod makijaż, na oczy?
Kiedyś używałam bazy Lumene - bardzo ją sobie chwaliłam, używałam praktycznie do każdego makijażu. Kiedy się skończyła, kupiłam Smashboxa - jest do kitu! Nagle odkryłam, że można bez...i teraz wcale nie używam. I jest ok.


27. Jak dużo produktów do włosów używasz w typowy dzień?
Myję włosy co drugi dzień, borykam się z łzs, wrażliwym i swędzącym skalpem. Unikam wszystkiego co mogłoby pogorszyć stan skóry głowy. Sięgam jedynie po odżywkę ( i to nie zawsze). W razie awarii mam też zawsze suchy szampon - Batiste. Produktów do stylizacji wcale nie używam. 


28. Co pierwsze nakładasz korektor czy podkład?
Używam kremu BB, rzadko kiedy korektora ..jak już to punktowo przed położeniem bebika. 

29. Czy myślałaś kiedyś nad lekcjami z makijażu?
Nie. Lubię tylko popatrzeć - zwłaszcza na prace Marty 

30. Co kochasz w makijażu?

Za to, że pozwala na korekcję niedoskonałości i akcentowanie mocnych stron. Dla Makijaż to także kreacja wizerunku, w zależności od nastrojów. I wcale nie trzeba wielkich umiejętności, czas wystarczy focus na usta czy oczy, żeby poczuć się wyjątkowo.



Mam nadzieję, że ktoś wytrwał do samego końca;) Dajcie znać czy mamy wspólne cechy, albo całkiem inne, jestem bardzo ciekawa.
Jeśli macie ochotę na zabawę to śmiało, śmiało...wiecie, że nie lubię typować :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger