7/03/2016

Seria MultiVitaminowa Norel Dr Wilsz

Seria MultiVitaminowa Norel Dr Wilsz dedykowana jest cerze zmęczonej, niedotlenionej i pozbawionej blasku. Bogate receptury to prawdziwa „bomba witaminowa” – odżywcza moc 7 witamin oraz energia i świeżość owoców cytrusowych.  To aktywna pielęgnacja, pozostawiająca cerę aksamitnie miękką, zrewitalizowaną i promienną o zdrowym kolorycie (klik).
 


Rozświetlający krem pod oczy




Bogaty krem o konsystencji masła do kompleksowej pielęgnacji suchej, zmęczonej i dojrzałej skóry wokół oczu. Krem pozostawia na skórze delikatny film chroniącym ją przed wysuszeniem i odwodnieniem. Wygładza zmarszczki, ujędrnia oraz pobudza syntezę kolagenu. Głęboko nawilża, energizuje i rozświetla skórę wokół oczu, zapewniając efekt optycznej redukcji cieni i zmarszczek.
Od razu mówię, że ten kto spotyka się błysku rozczaruje się - drobinki są nienarzucające się, bardzo delikatne. Szczerze mówiąc, to ja ich nawet nie dostrzegam. Ale jak wiedziecie orłem, a raczej sokołem. nie jestem. Jestem zadowolona z efektów tego kremu - widzę znaczną różnicę w porównaniu z tym np. z Origins . Zwiotczała skóra pod oczami została widocznie ujędrniona, zmarszczki wypełnione. Bardzo na plus.


Rozświetlający tonik witaminowy

Tonik o przyjemnym owocowym zapachu dla każdego rodzaju cery, szczególnie szarej i zmęczonej. Doskonale usuwa zanieczyszczenia, rewitalizuje i rozjaśnia, nadając cerze zdrowy blask  i gładkość (klik).
Tonik jest  sympatycznie odświeżający, delikatnie ściąga pory, przyjemny aromat uprzyjemnia aplikacje :) Wchłania się szybciutko i jest dobrym etapem, przygotowującym cerę do dalszych zabiegów.


Wygodna butelka z atomizerem nie sprawia trudności w codziennym użytkowaniu.


Energizująco-odżywczy krem witaminowy

Bogaty, silnie regenerujący krem dla skóry suchej, niedotlenionej, pozbawionej blasku. Pozostawia na skórze jedwabisty film, przyjemny owocowy zapach  i długotrwałe uczucie komfortu. Zapewnia skórze jędrność i elastyczność.  Utrzymuje właściwe nawilżenie oraz nadaje cerze gładkość, witalności i blask (klik).



Z uwagi na fakt, że radykalnie zmienił mi się typ skóry (z suchej - na mieszaną w kierunku tłustej w strefie T) obecnie krem jest dla mnie za ciężki.
Dla cer suchych będzie idealny. Zawiera mnóstwo odżywczych składników, które odżywiają skórę.





Znacie serię witaminową Norel Dr Wilsz? Macie ulubieńca?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger