7/03/2016

Clochee - serum odżywczo - odmładzające

Jakiś czas temu wygrałam u Infinity - klik serum polskiej marki Clochee, które bardzo chciałam wypróbować. Miałam chyba jakiś siódmy zmysł, bo okazało się hitem mojej pielęgnacji.
 
Mowa o:
 
Serum odżywczo - odmładzającym
 
 

Od producenta: klik
Głównym zadaniem serum z komórkami macierzystymi jabłka i olejem Perilla, jest skuteczne zapobieganie starzeniu się skóry. Przyjemny aromat i delikatna kremowa konsystencja sprawia także, ogromną przyjemność stosowania kosmetyku.



Skład:


 
Serum przeznaczone jest dla wszystkich typów skóry, z głównym akcentem na dojrzałą.
 
Komórki macierzyste z jabłka chronią przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych,  wspierając procesy odnowy komórkowej. Spowalniają proces tworzenia się zmarszczek i zapobiegają starzeniu się skóry. W rezultacie skóra wygląda młodziej, jest promienna, wzmocniona i jędrna. Olej Perilla ma bardzo silne właściwości antyoksydacyjne. Przyspiesza produkcję kolagenu i elastyny, uelastycznia i ujędrnia skórę. Dodatkowo wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych, dlatego polecany jest do cery naczyniowej. Rozjaśnia przebarwienia, wyrównuje koloryt skóry i łagodzi skutki alergii skórnych.
 
30 ml szklana buteleczka uzbrojona jest w sprawnie działającą pipetkę.
Serum ma postać kremowej emulsji, która doskonale się rozprowadza i błyskawicznie wchłania.
Jednym z wielu atutów tego kosmetyku jest jego zapach! Fantastycznie kremowa, kokosowa śmietanka. Myślę sobie, że to głównie on jest odpowiedzialny za moją regularność w stosowaniu sera hehee . Jest fantastycznym akcentem codziennej aplikacji.
Niemniej równie ważne są walory pielęgnacyjne. Przede wszystkim cera jest fantastycznie nawilżona i widocznie wygładzona. Możecie wierzyć lub nie, ale tzw. lwia zmarszczka została mocno zminimalizowana. Jestem zachwycona efektem. Mimo odżywczych składników, serum jest niekomedogenne. Nawet w tak upalne dni nie zapycha porów. Stosuje je zarówno solo jak i pod krem. Jest bardzo wydajne, wystarczy odrobinka do jednorazowej aplikacji.


Serum odżywczo - odmładzające Clochee to naturalna, bardzo efektywna pielęgnacja. Jestem obecnie bardzo zadowolona ze swojej cery, która jest promienna, wygładzona i ładnie ujędrniona. Dodatkowo ten ZAPACH!

....
 zapach wabi nawet Besię:

 
 
Podsumowując  - to serum idealne!
Jest odpowiedzią na potrzeby mojej cery - dojrzałej, naczynkowej i mieszanej :) Dodatkowe plusy za zapach sprawiają, że na pewno na stale zagości w mojej pielęgnacji.



Znacie ofertę Clochee? Polecacie jakieś perełki?
Jakie jest Wasze ulubione serum?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger