6/12/2016

Plus i minus

Na Secrets of Beauty - porozmawiajmy o urodzie - klik miałam możliwość zapoznać się z ofertą, nieznanej mi marki Cera Plus Solution. Mieliśmy możliwość spersonalizowania podarunków
od firmy.
Tym sposobem wybrałam dla siebie zestaw dla skóry naczynkowej, w postaci płynu micelarnego oraz kremu.
 
 
 
 
 
 

Płyn micelarny jak wiadomo, jest przeznaczony do codziennego usuwania makijażu. U mnie jest to pierwszy krok wieczornego demakijażu i pierwszy porannego ;).
Kosmetyk zawiera wodę z oczaru wirginijskiego, aloesu, ekstrakt z kasztanowca. Ma lekko żółte zabarwienie. Ślicznie pachnie, delikatnie rumiankiem, jak na mój nos. Nie mam nic do zarzucenia właściwościom oczyszczającym. Nie podrażnił mojej mieszanej skóry. Można powiedzieć, że dyscyplinował wydzielanie sebum w ciągu dnia. Skończyłam już swój egzemplarz i jak będę miała możliwość, to chętnie do niego wrócę.

Skład:
 
Krem do skóry naczynkowej - klik
 

Tutaj miłości nie ma.

Skład - Aqua, Isododecane, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Squalane, Polysorbate 60, C12-15 Alkyl Benzoate, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cyclomethicone, Propylene Glycol, Arnica Montana Flower Extract, Arnica Chamissonis Flower Extract, Cetearyl Alcohol, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine , Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Glycerin, Malpighia Glabra Fruit Extract, Panthenol, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Biosaccharide Gum-1, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Alumina, Troxerutin, Tocopheryl Acetate, Allantoin, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, CI 77289, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Disodium EDTA


Formuła kremu okazała się być mocno komedogenna w moim przypadku. Krem zapychał mi pory, co skutkowało oczywiście wysypem niepożądanych nieprzyjacieli. Mało tego odczuwałam dyskomfort podczas wchłaniania się kremu a dokładnie mówiąc delikatne szczypanie. Skóra nie została na szczęście podrażniona ostatecznie ale sami rozumiecie, że taki efekt nie wzbudził zaufania.
 
Spotkanie z marką oceniam zatem na plus i minus :) A Wy macie jakieś doświadczenie z Cera Plus Solutions?
Borykacie się ze skórą naczynkową? Macie jakieś sprawdzone porady jak ugasić rumień ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger