6/23/2016

Palmer's Bust Cream

Wiecie jak mówią - że im większa pierś w młodości, tym dłuższa w starości......matko droga, ileż
w tym jest szczerej prawdy...
Odchudzanie, tycie, odchudzanie, znowu tycie i znowu odchudzanie, plus nieubłaganie płynący czas sprawiły, że pogłębiają się moje kompleksy związane z tą sferą. Skóra nie wygląda dobrze, zdecydowanie obserwuję różnice szczególnie w jej gęstości. Pojawiły się niestety rozstępy.
W związku z tym zaczęłam poświęcać jej więcej uwagi.. Dotychczas używałam raczej tych samych kosmetyków co do reszty ciała, ale okazało się to być niewystarczające.
Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z kosmetykami Palmers - na Meet Beauty miałam okazję je powąchać - pachną bosko! bo masłem kakaowym, a ja jestem jego oddaną fanką od lat.
Plącząc się w Rosku bez sensu i większego celu zwróciłam uwagę na:

Ujędrniający krem do biustu -
 
 

Od producenta:
Wyjątkowy krem bogaty w uelastyczniający kolagen i elastynę oraz głęboko nawilżające masło kakaowe, shea i witaminę E. To specjalistyczne połączenie składników aktywnych zapewnia widoczny efekt ujędrnienia, napięcia i wygładzenia skóry. Formuła Bio C-Elaste™ dodatkowo chroni biust przed powstawaniem rozstępów.

Przeznaczenie:

Po ciąży i laktacji, podczas odchudzania, a także w problemach z jędrnością skóry piersi.

Działanie i cechy produktu:

- nawilża i natłuszcza, dzięki czemu skóra staje się miękka i gładka

- widoczny efekt uelastycznienia, ujędrnienia, napięcia skóry i podniesienia biustu.



Skład:


 
Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię, gdy producent nie obiecuje gruszek na wierzbie. I tak jest w tym przypadku. Po aplikacji krem natłuszcza skórę, szybciutko się wchłania i cudownie pachnie.
Obserwowalny jest efekt napięcia skóry tuż po nałożeniu kremu. Stosuję go już kilka tygodni,
mogę powiedzieć, że zauważyłam niewielką poprawę jeśli chodzi o stopień ujędrnienia. Cudów
i biustu 20- latki nie oczekuję. Niepokoją mnie jednak te rozstępy. Na tym polu nie ma sukcesów, niestety :/
Sam krem ma dość treściwą formułę, łatwo się wchłania ale pozostawia film.


Stosujecie specjalistyczne kremy do ujędrnienia piersi? Macie swoich faworytów?
Znacie kosmetyki Palmers? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger