4/13/2016

LUSH Percup - kakaowa kostka do masażu

Hej :) tak wiem, niektórych z Was wodzę na bezlitosne pokuszenie, niektórych Lush interesuje tyle co zeszłoroczny śnieg .... dzisiaj na blogu gości:

Percup - massage bar czyli kostka do masażu. 



Percup to kombinacja masła kakaowego, olejku jojoba i kokosowego. Z jednej strony jest gładka, natomiast z drugiej, wzbogacona dużymi ziarnami kawy.


Kostkę dostałam w prezencie od Irenki : * dodatkowo zapakowana w bardzo wygodną puszkę. Uwierzcie! mała puszka a ułatwia współpracę.Podczas aplikacji kostka rozpuszcza się w kontakcie z ciepłem ciała.
Najbardziej lubię ją używać po gorącej kąpieli, nie mam wówczas najmniejszych problemów z aplikacją.

W miarę używania kostki ziarenka kawy delikatnie masują ciało ale próżno liczyć na spektakularny peeling. To raczej taki wabik moim zdaniem. 

Omawiając tą kostkę koniecznie trzeba dodać tyradę o ZAPACHU !!! jest boski! oczywiście nie jestem obiektywna - jestem absolutną i wierną służką króla Masła Kakaowego (albo bogini?) przepiękny, naturalny zapach wspomagany akordami prawdziwej kawy. Więcej jednak jest tutaj masła niż kawy. 
Skóra po aplikacji jest fantastycznie odżywiona, wygładzona. W dotyku aksamitnie miękka. Boska! no i ten zapach.. pozostaje długo na ciele a nawet na pościeli.
W trakcie używania, ziarenka kawy stają się trochę dokuczliwe, wypadają ale ja to traktuję jako przygodę. Jako przerwnik codziennej pielęgnacji. 


Lubicie balsamy do ciała w formie hmm stałej?
Miałyście przyjemność używać takiej formuły?
Stosujecie masło kakaowe w swojej pielęgnacji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger