3/10/2016

Karaibskie słońce

Tylko zimno i pada, zimno i pada na to miejsce w środku Europy... słowa piosenki Kazika są szczególnie dotkliwe.. 
Na przekór złu wszelakiemu mam coś na ożywienie zmysłów.
Przyznam, że sama miałam ogromną przyjemność przypomnieć sobie letni czas. 
Już od jakiegoś czasu zarażam swoich znajomych i przyjaciół umiłowaniem do fantastycznego, rosyjskiego ulubieńca wakacji i nie tylko.

EC Lab - Karaibski olej pod prysznic – odżywczy to moje odkrycie AD 2015. Absolutny hit. 


Od producenta - klik

Odżywczy Karaibski olej pod prysznic zawiera ponad  95 % składników pochodzenia roślinnego. Wysoka zawartość naturalnych olei zapewnia odpowiednie nawilżenie i natłuszczenie skóry ciała, dzięki czemu nie trzeba po kąpieli  używać mleczka lub balsamu. Wchodzące w jego  skład -    zielona herbata, olej jojoba, organiczny olej z pestek brzoskwini, ylang ylang, ekstrakt plumerii białej – aktywnie odżywiają, nawilżają, tonizują, odmładzają i ujędrniają skórę ciała. Olej ma  delikatną teksturę i trwały, przyjemny  zapach.

Skład INCI : 


Wygodna, plastikowa butelka może nie grzeszy specjalną urodą ale działa sprawnie, nie przecieka.


Odżywczy karaibski olej pod prysznic tak naprawdę ma postać delikatnego mleczka, które wprost cudownie działa na skórę, pielęgnując i odżywiając ją w takim stopniu, że nie potrzebne są dodatkowe kosmetyki. 
Swój olejek kupiłam w Organice - klik i zabrałam ze sobą na wakacje. Gorąca temperatura, ostre greckie słońce, chlorowana oraz mocno słona woda nie były mi wcale straszne. Skóra po aplikacji była idealnie nawilżona. 
Zapach jaki towarzyszy prysznicowi ...oo matulu...delikatne świeże powietrze nasycone kwiatami plumerii i brzoskwini. Cudownie relaksujące. Zapach niestety nie utrzymuje się zbyt długo na ciele. Niemniej zaprawdę powiadam Wam - prysznic jest przyjemnością z tym towarzyszem.



Polecam Wam bardzo serdecznie #espoleca.
Są dostępne także inne warianty zapachowe (brazylijski, marokański,indyjski,hawajski). Ja chcę wszystkie :) 
Znacie markę EC LAB? Co polecacie?
Lubicie olejki pod prysznic? Macie swojego faworyta?
Jak sobie radzicie z tą depresyjną pogodą?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger