2/08/2016

Zastrzyk młodości?

W ramach testowania z Twoim Źródłem Urody - klik pragnę zrobić Wam zastrzyk :)
Spokojnie, nie będzie bolało... Na instagramie kilka z nich naprawdę miało pietra, że będzie kłucie :)

Intensywny wypełniacz zmarszczek DermoFuture Precision


Od producenta - klik
Intensywny wypełniacz zmarszczek zapewnia natychmiastowe wypełnienie i zamrożenie zmarszczek, efekt botoxu. Zastosowana technologia przeciwstarzeniowa pozwala na natychmiastowy, błyskawicznie skuteczny efekt młodszej skóry.
Intensywny wypełniacz zmarszczek został określony jako najmocniejszy krem przeciwzmarszczkowy, który działa głęboko i błyskawicznie, zmniejszając oznaki starzenia się.  Zapobiega wiotczeniu i utrzymuje nawilżenie skóry.
Wypełniacz natychmiastowo odżywia cerę, zmniejszając widoczność zmarszczek, co czyni ją gładką i świeżą.

Regularne stosowanie INTENSYWNEGO WYPEŁNIACZA ZMARSZCZEK:
– znacznie zmniejszy widoczność zmarszczek;
– spłyci zmarszczki od wewnątrz;
– spowolni powstawanie nowych linii i bruzd;
– ujednolici cerę;
– zlikwiduje rozszerzone pory;
– zwiększy gęstość i elastyczność skóry;
– wyrówna koloryt skóry, usuwając przebarwienia.



Powiedzmy sobie szczerze, w przypadku kosmetyków antystarzeniowych, producenci najczęściej obiecują nam złote góry. Zawsze nachodzi mnie refleksja, czy gdyby jakiekolwiek kosmetyki antystarzeniowe działały to Madonna by się nie zestarzała? Nie ma takich które po prostu by zniosły efekt starzenia. Niemniej mogą go opóźnić, lub sprawić przyjemniejszym (efekt placebo :)
Przyznacie, że wygląd aplikatora Intensywnego Wypełniacza Zmarszczek  DermoFuture Precision zaskakuje. Przywodzi na myśl specjalistyczną kurację z zakresu medycyny estetycznej, którą możemy zafundować sobie w domu. Mnie się podoba taki myk ale naprawdę się zdziwiłam, że na instragramie były głosy, że wygląda groźnie - klik ...Ciekawa jestem co Wy sądzicie?



Intensywny wypełniacz zmarszczek ma postać kremu a raczej serum o dość ciekawej konsystencji.


Sprawia mi trudność jednoznaczne określenie tej formuły. Jest hmm trochę rzadka a trochę nie :) Na pewno bliżej jej do kremu z kategorii wodnistej (ale bardziej gęstej niż np. azjatyckie kremy wodne) ...Matko ale plączę.. ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :)
Jeśli w dzieciństwie lubiliście robić misiom i szmacianym lalkom zastrzyki (ja uwielbiałam!!) to będziecie zachwyceni...powrót do przeszłości.
Strzykawka bowiem, aplikuje porcję kosmetyku - na zasadzie strzyk, strzyk :)



Aplikacja kremu jest przyjemna, leciutko chłodząca. Łatwo się wchłania, spokojnie może być stosowany pod makijaż, nie roluje się. Bezzapachowy. Stosowałam zarówno solo, jak i pod krem.

Skład:



Mimo, iż mam lat ile mam, a mam sporo :D nie mam zbyt wielu problemów ze zmarszczkami. Najwięcej jest ich w okolicach oczu i właśnie tam aplikowałam sobie wypełniacz. Muszę przyznać, że sam proces aplikacji był bardzo przyjemny. Lekko chłodzący efekt przynosił ulgę opuchnięciom. Jeśli chodzi o wypełnienie zmarszczek ..ciężko mi tu się określić.. Na pewno zauważyłam wyrównanie powierzchni skóry, która stała się jakby gęstsza. Oczywiście zmarszczki nie zniknęły za dotknięciem czarodziejskiej strzykawki ale efekt placebo (prewencja hehe) plus miły efekt chłodzenia i ujędrnienie tej partii skóry oraz ciekawy aplikator sprawiły, że będę wspominać Intensywny wypełniacz zmarszczek całkiem sympatycznie :)
Intensywny Wypełniacz Zmarszczek  DermoFuture Precision jest do kupienia tutaj.
Swoją drogą nachodzi mnie refleksja, czy jak już zmarszczki będą naprawdę, naprawdę widoczne skuszę się na zabieg z zakresu medycyny estetycznej. Kiedyś byłam gorącym przeciwnikiem ale im człowiek starszy, tym...
Ciekawa jestem Waszej opinii - prawdziwa strzykawka czy jednak kosmetyki?
Na jak dużą ingerencję moglibyście sobie pozwolić, gdy w grę wchodzi zatrzymanie młodości..
Pamiętacie taki film "Ze śmiercią jej do twarzy"? hehe
Jak Wam się podoba kosmetyk podany w strzykawce ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger