2/22/2016

Wygraj zestaw do ozdabiania paznokci plus lakiery Eveline :)

Hej - dzisiaj chciałabym zaprezentować zestaw, który dostałam na mikołajkowym spotkaniu blogerek w Chełmie a którego nie jestem w stanie właściwie spożytkować.
Bardzo ładne lakiery do paznokci w kolorze mlecznym i bordo  Eveline 



Lubicie szerokie pędzle ?



Zestaw ozdób z Ladys - nails do mani z pewnością znajdzie osobę, które potrafi je  optymalnie wykorzystać.
Ja nie mam niestety takich umiejętności ani paznokci.. Wciąż borykam się z kruchymi paznokciami, wykluczam publiczne ich pokazywanie ;)



I dlatego jeśli lubisz tworzyć ciekawe mani i masz ochotę na powyższy zestaw to zostaw miły komentarz a ja 28 lutego wybiorę jedną osobę, która go otrzyma.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger