2/20/2016

Nakarm mnie :) Złotym Jabłkiem

Moje serce jest jak pies - daj mu jeść :)


Michał z bloga Twoje Źródło Urody  chcąc wyróżnić blogerów, dla których niekoniecznie liczą się statystyki, komercja i wzajemne podgryzanie w wyścigu po fanty wymyślił:

plebiscyt do nagrody "Złote Jabłko"

(źródło - klik)


Jakimś cudem (to znaczy Waszymi głosami, za które jestem OGROMNIE wdzięczna) zostałam nominowana do nagrody w kategorii  -----i tu następuje pełna dramaturgii chwila na ...UWAGA, UWAGA 
- ULUBIONE MIEJSCE W SIECI --- szloch :) 


Wzruszyłam się ogromnie, TAKA nominacja <3 
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie czuła się pariasem w tak zacnym gronie. 



Nominacje do nagrody Złote Jabłko

Blog prowadzony merytorycznie
Blog pisany lekkim piórem
Blog zilustrowany bajecznymi zdjęciami
Blogowy odkrywca
Ulubione miejsce w sieci
NAJLEPSZY VLOGER urodowy

Gdybyście z jakiś (nieznanych mi powodów) zechcieli wesprzeć mnie w finale, który odbędzie się podczas wiosennego Secrets of Beauty. Czujecie to? gala...Panie i Panowie i Marysia..bo bez Marysi nie może być gali..przecież...no rejczel...ogłoszenie wyników..każdy udaje, że go to nie intere...a tak naprawdę strzyże uszami w lewo i prawo, podskubując skórki...i czeka na ...nazwę własną..
to zagłosujcie na mnie wysyłając mail na adres: porozmawiajmy.o.urodzie@gmail.com.  
Wiadomość musi być zatytułowana: Złote Jabłko dla najlepszych 2016. 
Na początku wiadomości przedstaw się krótko (Michaś lubi poznawać nowe osoby), jakiego bloga prowadzisz (jeśli prowadzisz). 
Następnie oddaj po jednym głosie na swój ulubiony blog/vlog w każdej kategorii. Jedna kategoria - jeden blog. 
  1. Blog prowadzony merytorycznie –
  2. Blog pisany lekkim piórem –
  3. Blog zilustrowany bajecznymi zdjęciami –
  4. Blogowy odkrywca –
  5. Ulubione miejsce w sieci –
  6. Najlepszy Vloger- urodowy –

Warto uzasadnić wybór choć jednego bloga/vloga ponieważ przewidziane są nagrody w postaci świec od Fabryki Świec Light.
Jak nie chcecie na mnie to spoko, rozumiem... jednak głosować jest warto bo mamy wtedy pełną świadomość że nadajemy kształt temu skrawkowi rzeczywistości, którego tworzymy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger