2/23/2016

Mask of Magnaminty Lush

Mask of Magnamity to moja trzecia maseczka z Lusha (o Aqua Marina pisałam tutaj a o Catastrophe Cosmetic  tutaj 
Jak dotąd żadna z nich mnie nie zawiodła. Próżno szukać na rodzimych półkach czegoś podobnego, przynajmniej moim zdaniem. 

Mask of Magnamity przywędrowała ode mnie z Niemiec od Karo  (wielkie dzięki eee Danke schon :) 


Szczęśliwie jest to starsza wersja, którą zachomikowałam w lodówce jakiś czas temu hehe. Mówię o tym, gdyż czytałam na blogach, że pomieszali coś niestety w składach i straciła ona swoją fenomenalną moc. Choć inni znowu piszą, że wyeliminowali parabeny w składzie i dzięki temu druga wersja jest lepsza. Nie wiem. Nie mam porównania. Ciesze się tą, którą mam. 
Aga zrobiła!


Maska przeznaczona jest do skóry tłustej, mieszanej i normalnej
Nakładam ją na strefę T - czyli czoło, nos i broda. Zaobserwowałam bowiem, że na wrażliwych policzkach potęguje rumień. Poza tym, sprawdza się wyśmienicie:


– zapobiega powstawaniu niedoskonałości
– delikatnie oczyszcza skórę, można odczuwać delikatne ściągnięcie (glinka!)
– ujednolica koloryt cery
–  cudownie odświeża (mięta) i odżywia jednocześnie nadając blasku.


Uwielbiam delikatny, chłodzący efekt, którego sprawcą jest mięta. Przynosi ukojenie i odświeżenie jednocześnie. Pozwala się zrelaksować. Jeśli chodzi o zapach to jeśli oczekujecie aromatu a la miętowe cukierki to srogo się zawiedziecie. Jak wszystkie kosmetyki Lusha - zapach jest specyficzny. Ja należę do osób, które to bardzo docenia, gdyż wiem, że mocno pachnące dodatki są wykluczane z tych kosmetyków. Niemniej fanatycy perfumowanych aromatów mogą się zawieść.
Dość zbita, treściwa konsystencja łatwo się nakłada i trzyma skóry. 


Osobiście używam Mask of Manaminty w celach oczyszczających, zazwyczaj raz na dwa tygodnie. Niemniej jestem pewna, że sprawdza się wyśmienicie na cerach tłustych i trądzikowych. Bo kto nie chce oczyszczenia i odświeżenia jednocześnie.
Znacie maseczki Lush? Której jesteście fanem?
A może wolicie samorobione maseczki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger