2/14/2016

Kula miłości

Choć walentynkowe święto jest mi obecnie tak dalekie, jak odległe są Karaiby to czuję się niemal w obowiązku zaznaczyć dzisiaj tutaj swoją obecność...
Dlaczego?
Bo każda okazja jest dobra do tego by okazać sobie pozytywne uczucia..
Nie, nie będę pisać o tym jak single mogą sobie poprawić nastrój (wiadomo, że zakupy są najskuteczniejsze  :P) albo durnowatych porad jak spędzić razem ten dzień. Czy kochająca się para potrzebuje wskazówek ...nie sądzę ;) 

Nie zastanawiacie się nad tym, jak bardzo łatwo wpaść w pułapkę walentynkową? Na fb co drugi sklep pokazuje jak bardzo nas kocha (np promocją -7%,) co szczególnie mnie wzrusza haha ..
Mnóstwo różnych drobiazgów, które umówmy się cieszą oko ;)
Jednym z nich jest kula do kąpieli 
Zakochane gołąbki Bomb Cosmetics - którą dostałam jakiś czas temu w ostatniej już ambasadorskich paczce z Pachnącej Wanny   (szczerze mówiąc zużyłam ją już dawno ale pomyślalam sobie, że będę trendi i dzisiaj ją pokażę ;) 



Od producenta - klik

Zapach: mocno wiśniowy
Naturalne olejki eteryczne: Kadzidłowiec i Drzewo Sandałowe
Właściwości: romantyczna (yyy?)



Urocze gołąbki kojarzą się z przyjemnością we dwoje, niemniej solo też wypadły przyzwoicie ;) 
Jak w przypadku większości kul do kąpieli Bomb Cosmetics oceniam nawilżanie jako średnie. Trochę zawiódł mnie zapach. Spodziewałam się soczystej wiśni a tutaj bardziej czuć kadzidlane zapachy z nutą czegoś świeżego. Nie jest źle.. ale do wiśni jest daleko.
Z obserwacji własnych - kula rozpuszcza się powoli, te gołąbki są cukrowe i serduszka też (spróbowałam ;)) i faktycznie są słodkie. Pomału się roztapiają i przez jakiś czas unoszą się na wodzie jako słodkie serduszka.


Czyż nie są urocze?
Do kupienia w Pachnącej Wannie - klik 



Niezależnie od tego jak spędzacie ten czas - życzę pięknej niedzieli :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger