2/10/2016

Esencje do kąpieli Kneipp

Wiecie już na pewno, że jestem niepoprawną wanno/kąpielo- holiczką ...Wszystkie uprzyjemniacze kąpielowe są zawsze mile widziane.
Od jakiegoś czasu w tej ulubionej czynności, towarzyszą mi Esencje do kąpieli marki Kneipp 

Głęboki odpoczynek - paczula, drzewo sandałowe - pomaga w głębokim odpoczynku i odzyskaniu wewnętrznego spokoju.
Totalny relaks - melisa - działa kojąco przy zmęczeniu i stresie.



Esencja do kąpieli Głęboki odpoczynek
Wygląda jak atrament (kto pisał piórem w szkole?). Przepięknie pachnie - paczula i drzewo sandałowe.. Sensualnie, zmysłowo, dość ciężko.. Chciałabym mieć takie perfumy na wieczór..






Skład:



• pomaga w głębokim odpoczynku i odzyskaniu wewnętrznego spokoju





Tak intensywny kolor ma także swój minus....a mianowicie może farbować wannę (nie odnotowałam faktu farbowania ciała). Aby temu zapobiec należy wlewać emulsję pod strumień bieżącej wody. Niemniej pomimo tego potrafi zabarwić armaturę. Na szczęście łatwo, bezproblemowo się zmywa.



Esencja do kąpieli Totalny relaks to kąpielowa kompozycja z akcentem na melisę.


Skład:


Tutaj również zapach spełnia swoją aromaterapeutyczną rolę. Co prawda nie wiem czy akurat tak pachnie melisa (bo ta w szklance, którą piję pachnie zupełnie inaczej albo wcale nie pachnie). Niemniej słodkawo - ziołowy aromat bardzo przypadł mi do gustu.  Dla mojego nosa jest nawet przyjemniejszy niż jego granatowy kolega .



Na opakowaniu 100 ml to odpowiednik 10 kąpieli -  jednak ja stosuję pół zaleconej porcji, czyli pół nakrętki na wannę gorącej wody. Zauważyłam, że wyższe stężenie niekoniecznie dobrze działa na moje zmysły, zapachy są przytłaczające a nawet duszące (muszę tutaj dodać, że preferuję naprawdę gorące kąpiele). Z tego względu pół porcji przynosi mi pożądany relaks i odpoczynek. Zarówno po Głębokim odpoczynku, jak i Totalnym relaksie łatwiej mi się zasypia, czuję się wyciszona i zrelaksowana. Jeśli chodzi o właściwości pielęgnacyjne to po kąpieli stosuję balsam lub masło do ciała. Obie emulsje dobrze sprawdzają się w celach domowego spa z zachowaniem ostrożności, które zamieszcza producent - klik 




Lubicie esencjonalne kosmetyki do kąpieli?
Znacie Kneipp?
Wanna czy prysznic - to odwieczne pytanie...zazdroszczę tym, którzy mają komfort posiadania jednego i drugiego. Ja jednak zawsze wybiorę wannę ...A WY?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger