1/03/2016

Ulubieńcy 2015 - włosy, twarz,ciało, higiena.

Mimo, że blog prowadzę ładnych parę lat to jakoś nigdy wcześniej nie zamieszczałam ulubieńców całego roku. Zawsze jakoś trudno było mi się zebrać do tego typu podsumowań. Sama bardzo lubię je czytać i oglądać.
W tym roku, także mnie udało mi się dokonać selekcji. Zapraszam :)

Pielęgnacja włosów.

1.Petal Fresh, Scalp Treatment Shampoo Tea Tree  - okazał się strzałem w dziesiątkę, wśród łatwo dostępnych, drogeryjnych szamponów. Mój wrażliwy skalp bardzo dobrze go tolerował, przynosił ukojenie, nawet swędzącej skórze głowy. Dziwią mnie tak słabe oceny na wizażu i jednocześnie potwierdza się hipoteza, że jestem odwrotnie tresowana ;) 

2. Organix, Nourishing Coconut Milk Conditioner - jedyna odżywka do włosów, której nie mam nic do zarzucenia. Nie obciąża włosów, ułatwia rozczesywanie, ładnie nawilża. Pachnie delikatnie naturalnym kokosem.
3. Tonik/wcierka do włosów Kaminomoto - kocham i wielbię za to, że łagodził podrażnienie i zapobiegał nadmiernemu wysuszeniu skóry głowy. Pozwalał na zachowanie równowagi skóry głowy. Pisałam o nim tutaj - klik


  

Pielęgnacja ciała.

1. Pianka Rituals Happy Buddha - uwielbiam pianki Rituals, tą akurat dostałam od Karo :*  o innej wersji zapachowej pisałam tutaj - klik
Żaden ze znanych mi kosmetyków nie ma takiej formy :) 
2. Harmonique Body Butter white tea & bamboo - pisałam tutaj - klik. Fantastyczne, puchate masło, dłuotrwale nawilżujące i zapewniające komfort aplikacji niczym z salonu spa.

3. Peelingi Organic Shop - mam całkiem spore doświadczenie z peelingami - i powiem Wam, że właśnie te pokochałam najbardziej - klik. Miałam już wersję mango, papaję i migdał właśnie. Mam ochotę na wszystkie :) 
4. Olejek do ciała. Kwiat migdała Kneipp - klik - w swoim esowym nazewnictwie określam go jako "olejek szybki" - to znaczy taki, który szybo się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Przepiękny, relaksujący zapach to dodatkowy walor tej pozycji.

5. Odmładzający Olejek do Ciała GoArgan+ TRUSKAWKA - Nova Kosmetyki to z kolei bardziej treściwa pozycja, również konieczna w mojej codziennej pielęgnacji. Porządna dawka odżywienia, przyjemny zapach, naturalna formuła oraz urocze opakowanie sprawiły, że zapamiętam ten olejek na długo. Klik
6. Esencja do kąpieli Kneipp - Totalny relaks. Melisa. Tutaj recenzja jeszcze przede mną ale zakochałam się w tym kąpielowym umilaczu. Naprawdę relaksuje a po kąpieli zasypiam w połowie drogi do łóżka. Fantastyczny!



 7. Abolutnym hitem tego roku są olejki pod prysznic marki Ec Lab. Doprawdy nie wiem, jak to sie stało, że o nim nie napisałam. Cudowna, aksamitna formuła, doskonale pielęgnująca ciało i oszałamiający zmysły zapach. Bardzo, bardzo polecam!



Pielęgnacja twarzy.

1. HYALURON 3% - Serum żelowe intensywnie nawilżające z kwasem hialuronowym  Norel Dr Wilsz - po prostu idealne serum nawilżające. Sprawdza się doskonale, zarówno solo jak i pod kremy. Rano i wieczorem. Hit! - klik
2. Olejek do twarzy GoArgan + kiełki owsa NOVA Kosmetyki - treściwy olejek do pielęgnacji twarzy. Jako jeden z niewielu, który nie zapycha. Używam na noc- klik
3. Origins. Drink up Intensive - abosolutnie doskonała maseczka na noc. Uwielbiam ją i mam trudności z ograniczeniem jej stosowania. Chciałabym codziennie. Cudownie nawilża i przepięknie owocowo pięknie :) Niedługo napiszę o niej więcej. 

4. Olejek z marakui. Planeta Organica. Kolejny olejek na mojej hit - liście 2015 roku. Cudowny zapach, odżywienie i ujednolicenie kolorytu twarzy to najważniejszego cechy. Recenzja wkrótce.



5. Płyn micelarny Biolaven - doskonały latem. Przepiękny zapach z nutką lawendy i świetne właściwości czyszcząco - pielęgnacyjne :).



Higiena 

1. Sylveco - Ziołowy płyn do płukania jamy ustnej  - klik - od pierwszego spróbowania ideał. Nawilża, delikatna, naturalna pielęgnacja.
2. Mydło Yope - klik - nie dość, że przepięknie wygląda i pachnie to jeszcze zapach długo utrzymuje się na skórze i naturalnie pielęgnuje dłonie.
3. Pasta do zębów Blanx z różową glinką. Mam wrażliwe dziąsła. Pasta delikatnie wybiela i pielęgnuje. Skutecznie i bez bólu.






Znacie moich ulubieńców? Podzielacie moje zdanie, czy może wręcz przeciwnie?
Podsumowaliście swoich faworytów. Podzielcie się linkiem, chętnie zajrzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger