1/04/2016

Spa dla stóp

Kto ma daleko niż dalej do stóp? 
Pielęgnacja stóp nigdy nie była moją mocną stroną. Traktowane po macoszemu, karmione przy okazji, resztkami z wieczornej pielęgnacji ciała, prosiły się o chwilę dla nich. 
A niech mają trochę radości! Pomyślałam sobie i z początkiem roku, zafundowałam im prawdziwy foot spa :) 
Domowe spa rozpoczęłam od kąpieli...nie mogło być inaczej ...


 Sól imbirowa relaksująca do kąpieli zmęczonych stóp Floslek jest moim niekwestionowanym faworytem od kilku lat. Przepiękny, otulający zapach plus właściwości zmiękczające skórę stóp czynią go niezbędnikiem.


Do miski z wodą lubię wrzucać kamienie zebrane na plażach, które zbierałam na wakacjach.


Piętnaście minut później...zamiast mordowania się z pilnikami, pumeksami, postanowiłam sięgnąć po ...
Maseczkę do stóp ze skłonnością do pocenia Dermaglin, którą przywiozłam z nadmorskiego
Secrets of Beauty - klik



 Regenerująca – maska do stóp. „Zielona kuracja” dla stóp ze skłonnością do pocenia. Bazę maski stanowi zielona glinka kambryjska – źródło minerałów o właściwościach terapeutycznych. Są to głównie mikrogranulki krzemu, które delikatnie złuszczają zrogowaciały naskórek i stymulują jego odnowę. Miedź i cynk o udowodnionych naukowo właściwościach antybakteryjnych, zapobiegają poceniu się stóp oraz łagodzą podrażnienia i otarcia. Zawartość mięty oraz zielonej herbaty stanowi naturalną „zieloną kurację dla stóp”, jest gwarancją świeżości oraz aksamitnej gładkości. Produkt jednorazowego użytku.



Skład: Kaolin Clay, Aqua, Camellia Sinensis Leaf Extract, Mentha Piperita Extract, Dehydroacetic Acid, Citrus Medica Limonum.

Stosowanie: Zawartość saszetki nałożyć na stopy (można założyć skarpety). Po 30 minutach delikatnie usunąć glinkę, pozostałości zmyć ciepłą wodą.




Stopy Shreka :) 
Maseczka bardzo łatwo się aplikuje, dość gęsta konsystencja sprzyja równomiernemu rozłożeniu maseczki. 

 Wysycha w miarę szybko. Odczuwalny chłodek, jest zasługą mięty obecnej w składzie maseczki. Przyjemny zwłaszcza po gorącej kąpieli :) Działa bardzo odświeżająco.


Maseczkę trzymałam na stopach zgodnie z zaleceniami producenta - klik pół godziny. Dla wzmocnienie efektu owinęłam stopy folią spożywczą i założyłam grube skarpety. Po tym czasie, skóra na stopach prezentowała się tak, jakbym zafunodowała jej porządny peeling. Odczuwalna gładkość i nawilżenie spowodowały, że nie potrzebowałam już kremu do stóp. Odświeżający efekt chłodzący był BARDZO przyjemny. Bynajmniej nie powodował dreszczy, których nie cierpię a które często  towarzyszą temu typu kosmetykom. Przyjemny relaksujący zapach dopełnił moje małe domowe spa. 

Glinka nie brudzi, bardzo łatwo spłukuje się przy pomocy ciepłej wody.
Z pewnością sięgnę po maseczkę Dermaglin ponownie. Swoją drogą, czyż to nie genialny pomysł, żeby do kosmetyków do stóp dodawać glinkę, której działanie polega przede wszystkim na absorpcji zanieczyszczeń takich jak nadmiar sebum czy produkty metabolizmu skóry?
Alternatywną metodą na piękne, gładkie stopy są skarpetki złuszczające..

Beautifully Foot Mask No 1 - otrzymałam na mikołajkowym spotkaniu blogerskim od Drogerii Mistic 





Złuszczająca maseczka do stóp w postaci skarpetek z aktywnym płynem, skutecznie i bezpiecznie usuwa martwy, zrogowaciały naskórek. Wystarczy jeden zabieg, żeby zregenerować i wygładzić skórę stóp.Maseczka przenika do wnętrza uporczywie utrzymujących się nagniotków,zmiękcza stwardniałą, zgrubiałą oraz pękającą skórę stóp; przyśpiesza metabolizm dojrzałego naskórka,usuwa stwardniałą skórę i nagniotki, a także zapobiega nawrotom zmian w postaci zgrubiałego i martwego naskórka.
Skutecznie wygładza suchą,szorstką skórę stóp pozostawiając ją miekką,gładką i delikatną.





Sposób użycia:
Otworzyć hermetycznie zamknięte opakowanie.Wsunąć maseczki na stopy.Na wierzch włożyć bawełniane skarpetki tak, by maseczki dokładnie przylegały do skóry i żeby umożliwić swobodne poruszanie stopami.
Maseczkę pozostawić na stopach 90-120 minut.
Po tym czasie  zdjąć maseczkę i dokładnie wypłukać stopy czystą wodą.Po oczyszczeniu stosować balsam do stóp. Od 4 do 7 dnia dochodzi do złuszczenia zrogowaciałej skóry.

Obserwowałam porządne złuszczanie dopiero na 9 dzień, po aplikacji. Określiłabym je jako średnie. Aktualnie nie borykam się z większymi problemami. Także jestem zadowolona.
Maseczka jest do kupienia tutaj - klik


Robicie sobie foot spa? Co Wam towarzyszy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger