1/01/2016

Podsumowanie Esowego 2015

Hej - nie mogłam się oprzeć podsumowaniu swojego, blogowego życia :) Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe ..
Chciałabym przypomnieć sobie i Wam to co było dla mnie najważniejsze ..Nie będzie statystyki, będzie subiektywnie :)



 Najważniejsze wpisy na blogu AD2015

1. Zestawienie książek, które wywarły wpływ na moje życie 
 Dla tych co płoną, płoną - klik

2. Słowa, które są mi najbliższe
Życiowy alfabet - klik

3. Chciejlista 2015 - klik (prawie zrealizowana)

4. Zabawa, którą wymyśliłam na instagramie i przeniosłam na bloga.. Dziękuję, tym, które zechciały się ze mną bawić. Niestety wiele osób nigdzie nie odnotowało, że to moja inicjatywa i odechciało mi się takich akcji. Nikt nie lubi, jak mu się kradnie pomysły..

#siedemszminekwsiedemdni  - klik



5. Mój nowy wygląd Nowy look - klik
(chciałabym mieć już długie włosy) :)


Spotkania AD 2015

Ogromną przyjemność sprawia mi spotykanie się z okazji i przy okazji różnych eventów. Jestem wdzięczna, że udało mi się poznać i zaprzyjaźnić się nie tylko wirtualnie z blogerami i blogerkami a także poznać nowe osoby, które na stałe wpisały się w mój życiorys.

Oprócz tych spotkań - sama podróż jest przygodą! 



1.Wiosenne spotkanie w Chełmie - klik


2. Wspomnienie z Ciechocinka - klik

3. Secrets of Beauty nad morzem - klik Jastrzębia Góra

4. Lubelskie spotkanie z naturą - klik

5. Wakacje - Grecja - Kreta - klik

6. Jesienne Secrets of Beauty - klik Ostrowo

7. Konferencja Meet Beauty - klik

8. Blogerskie Mikołajki z misją - klik

9. Spotkanie w Vita Longa z Serwisem Uroda - klik

(oprócz tego byłam na spotkaniu z marką La Roche Posay w redakcji JOY - relacja się pisze ) 


Rok 2015 był dla mnie łaskawy :) 
Śmiało mogę powiedzieć, że było pięknie i dużo się działo :) Cudownie! Po latach życia w kącie swojego pokoju nareszcie nabrałam sił na wychodzenie do ludzi ... Duża w tym pomoc osób, które spotkałam tutaj.
Z całą pewnością tworzymy społeczność dla siebie ważną i bliską. Przynajmniej ja tak uważam.
Mam nadzieję, że 2016 przyniesie dużo nowych wyzwań, realizacji celów i spełnią się najskrytsze wspomnienia.
Kochani! Siły ognia!!!
W kolejnych wpisach będę podsumowywać pielęgnacyjne odkrycia '15 :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger