1/07/2016

Kolorowi ulubieńcy 2015

W telegraficznym skrócie...
W minionym roku najczęściej malowałam się:

1. Matte Bronze MAC (nigdy w życiu nie przypuściłabym, że mój dzienny, zwykły makijaż nie będzie mógł istnieć bez bronzera! Jest lekki, lekko chłodny, banalnie łatwo się go aplikuje i nawet taka niedojda jak ja, nie może sobie zrobić nim krzywdy)
2. BB Dr. G (Gowoonsesang Brightening Balm) - klik  Ulubiony bebik, już drugi wykończony bardzo sumiennie, z podciętym gardłem tzn. tubką.

3. Kiss kiss bang bang Marc Jacobs - klik - mocna, intensywna kremowa pomadka o niecodziennym - codziennym kolorze.

4. Bourjois Rouge Edition Velvet 7 - NUDE-IST - nudziakowy mat  wygląda świetnie. Chemiczny zapach może niektórych odstraszać od razu powiem..

5. Golden Rose - Eyeliner Extreme Sparkle - dostałam przypadkowo na Meet Beauty i powiem tylko wow! Nie spodziewałam się, że okiełznam eyeliner w takiej formie. Banalnie prosta aplikacja i ciekawy kolor. Wkrótce opowiem o nim więcej..zdjęcia już są ;)
6. Tusz do rzęs Kobo Ideal Volume również dostałam na Meet Beauty i uważam, że jest lepszy od wszystkich loreali czy innych burżujków, które miałam w swoim zasięgu.
7. Zoeva EN TAUPE - pisałam o niej tutaj - klik 
Jakkolwiek we wpisie zawarłam pierwsze wrażenie, to z biegiem czasu zdania nie zmieniłam. Bardzo polubiłam tą paletkę, korzystam z niej praktycznie codziennie. Niemniej nie jest wolna od wad (niektóre cienie są słabiej napigmentowane, drugie się obsypują). Mnie to nie przeszkadza, bo ideały są nudne :)

* między 4 a 5 jest jeszcze Catrice - klik może dlatego, że wpadła w moje ręce pod koniec roku ale z miejsca mnie porwała za to, że w końcu fiolet wygląda u mnie naprawdę spoko :)



Mamy wspólnych ulubieńców, czy może nasze gusta zupełnie się różnią?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger