1/25/2016

Ciepła, sypana brzoskwinia


Znacie sypkie cienie Pierre Rene? Ja do czasu Secrets of Beauty - klik  nie znałam.  Urocza brzoskwinka skradła moje serce - i mówię to ja - beztalencie makijażowe :) 

Pierre Rene Professional Loose Eyeshadow 22


Od producenta - klik
Gama 22 kolorów sypkich pigmentów, dzięki którym stworzenie super trwałego makijażu oka jest banalnie łatwe. Intensywne kolory i rozświetlający błysk to mocne strony tych cieni. Idealnie sprawdza się przy makijażach dziennych oraz wieczorowych.


Przyznam Wam szczerze, że na pigmentach znam się jak Zagłoba na balecie :D Niemniej jedno mogę powiedzieć śmiało. Moje dotychczasowe doświadczenie z tego typu formułą zwykle kończyły się totalnym fiaskiem. Dominującą przyczyną był fakt, że nie potrafiłam sobie po prostu poradzić z obsypującymi się drobinkami, oparami podczas ich używania. 



Tutaj sprawa ma się inaczej. Cień bardzo łatwo się aplikuje, nie pyli.


Lekka brzoskwinka pięknie opalizuje w słońcu. Nie jest to jednak dający po oczach blask.


Skład -klik



Cień stosuje zarówno solo jak i pod bazę (aktualnie używam bazy Smashboxa).



Pełną gamę cieni możecie obejrzeć tutaj - klik
Cena (9,49 PLN) zachęca do poznania.


Lubicie cienie sypkie czy raczej preferujecie inne formuły?
Znacie kolorową ofertę Pierre Rene? Co zwraca Waszą uwagę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger